Snipe schreef:
- als drie auto's achter elkaar even gasgeven om te zorgen dat je er niet tussen kunt, is het dan gek om even door te douwen?
- etc.
Oehhh &@^#@^#&^@*#
Van de week treintje rijden op de snelweg, onwijs dikke vette linksplakker 3 auto's voor me (rijden 110 op de snelweg). Ik hou verder netjes afstand met mn voorligger, niks bijzonders en achter mij een VW Golf (petje).
Als we een auto inhalen en men blijft links, duik ik naar rechts om voor me uit te kunnen kijken wat de situatie is. Dus niet links lekker aso over de markering of half rechts hangen, maar gewoon naar de rechterbaan schuiven om de verkeerssituatie in te schatten:
1e keer: VW Golf doet niks
2e keer: VW Golf probeert stiekem gat voor hem en naast mij dicht te rijden zodat ik er niet tussen kon, maar ik ging op tijd weer naar links
3e keer: VW Golf geeft stoot gas om gat naast mij zo snel mogelijk dicht te rijden terwijl (!!!!) ik notabene mn richtingaanwijzer weer naar links heb en toch duidelijk de intentie heb weer mn eigen stekkie op te zoeken
Dan ZIT ik op de linkerstrook, houdt petje de poot op het gas en tot 3cm naderen van mijn bumper en dan ineens met groot licht seinen en handgebaren maken. Dus moedwillig het gat dichttrekken zodat ik er niet meer tussen kan en vervolgens gas blijven geven tot je op op mn bumper zit terwijl er nog zo'n 150m afstand is als ik hem er tussen zet. Dan vraag ik mij echt af: waar de fuck ben je mee bezig?!
Even later krijg ik ruimte en ga weer naar de 160 (std. cruise control), blijft petje 130 rijden........
Zijn bedoeling? Kan ik na een week nadenken nog steeds niet bedenken :]