Jou voorbij gaan zal wel niet , je ben nu al weer aan het rijden , maar Aiko ging wel normaal , maar als ik dit zo ziet kan ik er nog een voor laten dit jaar

Waarom stap je dan ook niet in je autoAad schreef:10 k heeft die dit jaar zeker niet gehad , alleen een paar nieuwe remmetjes en is ook het laatste wat die nog krijg !
Jou voorbij gaan zal wel niet , je ben nu al weer aan het rijden , maar Aiko ging wel normaal , maar als ik dit zo ziet kan ik er nog een voor laten dit jaar
Wat is dat nou?Aad schreef:remmen zijn nog niet binnen en Zaterdags kan ik nooit !
30-03 bedoel je hoop ik toch?Aad schreef:Eerste dag dit jaar wordt Spa de 20-03-2009 en vindt ik vroeg zat , ben ook echt een mooiweer rijder 8)
Ik ben er misschien ook wel bij, nog geen idee met wat voor auto als ik zelf ga rijden...Aad schreef:Als ik 4 maart haal probeer ik daar zeker bij te zijn
InderdaadR.J schreef:30-03 bedoel je hoop ik toch?Aad schreef:Eerste dag dit jaar wordt Spa de 20-03-2009 en vindt ik vroeg zat , ben ook echt een mooiweer rijder 8)
Had je bijna "te vroeg gekomen" he?Aad schreef:InderdaadR.J schreef:30-03 bedoel je hoop ik toch?Aad schreef:Eerste dag dit jaar wordt Spa de 20-03-2009 en vindt ik vroeg zat , ben ook echt een mooiweer rijder 8)
Jullie komen toch met de Seat .....?????Laurens schreef:Ik ben er misschien ook wel bij, nog geen idee met wat voor auto als ik zelf ga rijden...Aad schreef:Als ik 4 maart haal probeer ik daar zeker bij te zijn
Ik kom met de Seat AadAad schreef:Jullie komen toch met de Seat .....?????Laurens schreef:Ik ben er misschien ook wel bij, nog geen idee met wat voor auto als ik zelf ga rijden...Aad schreef:Als ik 4 maart haal probeer ik daar zeker bij te zijn
Even lekker vegen met de Vege?Laurens schreef:Ik ben er misschien ook wel bij, nog geen idee met wat voor auto als ik zelf ga rijden...Aad schreef:Als ik 4 maart haal probeer ik daar zeker bij te zijn
Moet ik eerst maar is lief gaan vragen aan de eigenaar of ik em een dagje mag lenenBen_968CS schreef:Even lekker vegen met de Vege?Laurens schreef:Ik ben er misschien ook wel bij, nog geen idee met wat voor auto als ik zelf ga rijden...Aad schreef:Als ik 4 maart haal probeer ik daar zeker bij te zijn
Was dat de enige S2000 die dag?944 guy schreef:Haha, mn broer zeikt mij even af via youtube
http://www.youtube.com/watch?v=FiXCFnJ3jpY" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen jammer dat hij de slip van die rooie BMW er niet in heeft verwerkt
jeetje die BMW rijd die met slicks of snot banden achter?944 guy schreef:Haha, mn broer zeikt mij even af via youtube
http://www.youtube.com/watch?v=FiXCFnJ3jpY" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen jammer dat hij de slip van die rooie BMW er niet in heeft verwerkt
944 guy schreef:Ja dat was ik dus, ik zei toch1e keer, spekglad, en verkeerde banden
Mn broer was idd de enige met een S2000 (was nog 1 op de parkeerplek maar die ging niet de baan op volgens mij)
Ik ben er, mijn auto ook maar ga zelf niet rijden (weer).Paul Broere schreef:Wie zijn er allemaal van plan komende zaterdag 31-01 nog richting Zandvoort te gaan?
Ik in ieder geval wel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten