Hoop dat je wat aan mijn info hebt.Macboy schreef:Contact is gelegd. Hoop dat hij nu reageert op mijn email mij meteen te bellen. Wil er vanavond of morgenavond heen. Iemand die toevallig in de buurt woont en verstand heeft van E30 ?

Hoop dat je wat aan mijn info hebt.Macboy schreef:Contact is gelegd. Hoop dat hij nu reageert op mijn email mij meteen te bellen. Wil er vanavond of morgenavond heen. Iemand die toevallig in de buurt woont en verstand heeft van E30 ?
Ik woon er in de buurtMacboy schreef:Contact is gelegd. Hoop dat hij nu reageert op mijn email mij meteen te bellen. Wil er vanavond of morgenavond heen. Iemand die toevallig in de buurt woont en verstand heeft van E30 ?
Macboy schreef:Van Erik het nummer gekregen van Maikel. Net gebeld.
Nou er komt vanavond iemand kijken, volgens mij ook van DF iemand.
Macboy schreef:Van Erik het nummer gekregen van Maikel. Net gebeld.
Nou er komt vanavond iemand kijken, volgens mij ook van DF iemand. Maikel had de auto nog niet op DF gezet en verbaasde zich over het aantal aanmeldingen (45 geinteresseerden). Ik vertelde hem dat de auto op diverse autosites was gespot dus vandaar de brede interesse.
Helaas werd ik vanmorgen pas (Michel Pol) gewezen op deze auto dus was ik al te laatterwijl ik bijna dagelijks kijk in dit draadje
Hoop dat de gegadigde van vanavond hem niet koopt, maar die kans is 0% denk ik.
En anders belt ie mij nog even.
Saillant detail: hij kende mij nog (Macboy van DF) omdat ik een half jaar geleden hem vroeg om mij te informeren zodra hij de auto te koop zou zetten. Dit was ik al lang vergeten en hij herinnerde het zich opeens. Jammer dat ie daar niet meer aan gedacht had voordat hij hem op marktplaats had gezet
Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik heel erg baal .... ik hou jullie op de hoogte hoe de bezichtiging vanavond gaat ...
Bieder Bod Datum
Joep Pezie € 4.100,00 20-01-09, 00:12
Stef € 4.000,00 19-01-09, 22:44
Nelleke € 3.950,00 18-01-09, 20:29
joost € 3.850,00 18-01-09, 17:23
Stef € 3.250,00 18-01-09, 15:17
rijnsburg € 3.000,00 18-01-09, 14:49
Maikel meld net dat de auto verkocht is en naar aller verwachting zaterdag opgehaald zal worden. Even doorzoeken dus.Macboy schreef:De auto staat er al 2 dagen op man slimmerds. Ik zag het vandaag pas. Dus toen ik hem belde, liet hij al weten dat iemand zou langskomen. Zijn nummer staat niet in de advertentie als jullie opletten, was even moeite om die te krijgen via Michel > Tristan > Erik.
Mijn mail van vanmorgen was duidelijk, maar ook niet door hem gezien nog toen ik belde.
Kortom best wel pech
Eric H schreef:Iemand nog geinteresseerd in een E36 M3.......
Is van een maat van een collega van me...
http://link.marktplaats.nl/222538584
Dat heb je als je met damessokken shoppen en spruitjes bezig bentMacboy schreef:Van Erik het nummer gekregen van Maikel. Net gebeld.
Nou er komt vanavond iemand kijken, volgens mij ook van DF iemand. Maikel had de auto nog niet op DF gezet en verbaasde zich over het aantal aanmeldingen (45 geinteresseerden). Ik vertelde hem dat de auto op diverse autosites was gespot dus vandaar de brede interesse.
Helaas werd ik vanmorgen pas (Michel Pol) gewezen op deze auto dus was ik al te laatterwijl ik bijna dagelijks kijk in dit draadje
Hoop dat de gegadigde van vanavond hem niet koopt, maar die kans is 0% denk ik.
En anders belt ie mij nog even.
Saillant detail: hij kende mij nog (Macboy van DF) omdat ik een half jaar geleden hem vroeg om mij te informeren zodra hij de auto te koop zou zetten. Dit was ik al lang vergeten en hij herinnerde het zich opeens. Jammer dat ie daar niet meer aan gedacht had voordat hij hem op marktplaats had gezet
Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik heel erg baal .... ik hou jullie op de hoogte hoe de bezichtiging vanavond gaat ...
Ik ontken alles tot het tegendeel bewezen is. Geen fotoshops aub !Michel P schreef:Dat heb je als je met damessokken shoppen en spruitjes bezig bent
Zal de foto's van mijn mobiel afhalen en plaatsen in het vuistmans draadjeMacboy schreef:Ik ontken alles tot het tegendeel bewezen is. Geen fotoshops aub !Michel P schreef:Dat heb je als je met damessokken shoppen en spruitjes bezig bent
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], jvb en 5 gasten