Het FAIL topic
-
Xave30
Re: Het FAIL topic
^^ Oh my. Best triest zijn BMW/ Merc hate.
RIP voor de nabestaanden.
RIP voor de nabestaanden.
- Tristan
Dat had ik pas ook na een potje spelen op leeg parkeerterrein (geen motorstoring maar wel DSC, DTC etc). Na een paar km rijden was alles weer normaal.Robin schreef:E92M3![]()
-
E60 M5
Ik had laatst gearbox malfunction.... erg lang in de file gestaan. Auto geparkeerd, uitgezet, uitgestapt en deuren op slot om alles even te resetten, voorzover mogelijk. Storing was weer weg daarna.
Not funny net na de garantie periode...
Not funny net na de garantie periode...
-
René130i
Ook wel gehad met de 130i. Ook lekkeband melding ofzo wat niet zo wasTristan schreef:Dat had ik pas ook na een potje spelen op leeg parkeerterrein (geen motorstoring maar wel DSC, DTC etc). Na een paar km rijden was alles weer normaal.Robin schreef:E92M3![]()
- Jelmer850i
heb ik ook gehad.. was helaas ook zo 
- Tristan
Gewoon om af te schrikken. 
- Stéphane
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O6kIPSih ... re=related[/youtube]
Is van Wipeout, programma op BBC2. Best heftig ook nog, als je ziet hoe hard dat er aan toe gaat met die hindernissen.
Is van Wipeout, programma op BBC2. Best heftig ook nog, als je ziet hoe hard dat er aan toe gaat met die hindernissen.
- MartijnGizmo
Werkt alleen met "www" ipv "nl"...
- Joy
Prachtig, ik lig in een deuk 
- Max V
Fantastisch! Hahahaha hoe belachelijk kun je jezelf maken 
- Stéphane
Ik weet het, Martijn. Had het ondertussen gecorrigeerd. Ik werk sinds deze week met Firefox, bij IE was de URL altijd wel met www er nog voor. Firefox is trouwens prettiger dan IE, want dat crashte gemiddeld 5x per sessieMartijn Koevoets schreef:Werkt alleen met "www" ipv "nl"...
Programma is trouwens iedere vrijdagavond op BBC volgens mij. Echt briljant om te zien. Na deze baan moeten de laatste 12 op een pilaar met een klein platform staan. Dan wordt er een balk met kussens voortdurend rondgedraaid waar ze overheen moeten springen. Dat ding gaat dan steeds sneller en hoger draaien, tot dat de laatste 6 over zijn. Vrijdag dus een kerel die sprong en ongeveer op een meter hoogte in de lucht krijgt hij die balk tegen zich aan. 3 dubbele salto en vervolgens in het water...ouch...
Daarna dan een onderdeel waarbij ze eerst op een draaiplatform staan waar ze 45 seconden op rondgedraaid worden. Vervolgens moeten ze zorgen dat over een obstacle course weer over de finish komen. Daar blijven dan weer 3 van over die in de finale weer over een laatste, ook behoorlijk zware, obstacle course mogen gaan. Best vermakelijk om te zien allemaal, vind ik zelf. Deelnemers verschillen van huismoeders, fitness trainers tot militaire trainers. En allemaal hebben ze het zwaar, de een wat meer dan de ander zoals boven te zien
- Max V
Ik stem komende vrijdag maar eens op BBC af denk ik 

- Niels
- Auto: Prius+
"Stepping ontop of the ramp isn't supposed to be an opstical" 
- Joy
Ah jij ook al Stéphane. Ik werd ook gek van IE wat continu crashte. Nu Firefox en nergens last meer van.
- Stéphane
Ja, inderdaad. Ik werd er nogal simpel van. Zelfs bij afsluiten van IE was het in staat om te crashenJoy Jolliffe schreef:Ah jij ook al Stéphane. Ik werd ook gek van IE wat continu crashte. Nu Firefox en nergens last meer van.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
En dan met de melding komen dat IE niet meer reageert en of je IE dan maar wilt afsluitenStéphane schreef:Ja, inderdaad. Ik werd er nogal simpel van. Zelfs bij afsluiten van IE was het in staat om te crashenJoy Jolliffe schreef:Ah jij ook al Stéphane. Ik werd ook gek van IE wat continu crashte. Nu Firefox en nergens last meer van.
Daar heb ik dus gelukkig al een aantal jaren ook al geen last meer van.........ook Mozilla gebruiker.....
- Stéphane
Kortom:

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik werk al 2 jaar met Firefox, wil niks anders meer.
Het enige nadeel van FF is dat het nogal moeite heeft met flinke foto's.. met IE scroll je daar wat makkelijker doorheen.
Het enige nadeel van FF is dat het nogal moeite heeft met flinke foto's.. met IE scroll je daar wat makkelijker doorheen.
-
Metchu
doet me heel erg aan japanse tv shows denken! Dat is positief! 8)
- cooldragon
ik heb ook liever FF dan IE (en heb sinds kort op de laptop ook Safari, maar gebruik daar ook liever FF op), maar met sommige applicaties op internet zit ik toch nog vast aan IE, het gaat hierbij vaak om applicaties voor zorgverleners(Vecozo en andere beveiligde appl) om bv verzekeringsgegevens en declaraties van patienten op te verwerken...Michel Huisman schreef:Ik werk al 2 jaar met Firefox, wil niks anders meer.
Voor zover ik weet kan dat nog niet via FF, als ik het fout heb hoor ik graag hoe ik dat moet oplossen......
- cooldragon
en kwam op failblog.org nog een paar dingen tegen:

- Rich
Haha, die Wii fail is hilarisch, duur grapje
Die laatste jump fail ziet er pijnlijk uit, meid had haar nek zo kunnen breken...
Die laatste jump fail ziet er pijnlijk uit, meid had haar nek zo kunnen breken...
- cooldragon
zijn overwinningsdansje na die strike is ook al een fail....Rich schreef:Haha, die Wii fail is hilarisch, ..
- MartijnGizmo
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =8&t=13472" onclick="window.open(this.href);return false; 
-
Metchu
kwestie van tijd dat ie in het fail topic kwam