Autobanden bij de dealer

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7027
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Bericht door Fabian » 19 sep 2006, 18:03

Sja, dat zijn de brutoprijzen Jeroen van de banden.

Bandenhandel geeft snel 30% korting, of meer.

Zeker als een dealer zon actie heeft zullen ze de brutoprijzen hanteren, en dan nog een mooie zakcent over te houden....... :(

Gebruikersavatar
Jan Visser
Berichten: 1873
Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Jan Visser » 19 sep 2006, 20:19

Ik ben van mening dat lang niet iedere dealer zulke hoge prijzen aanhoud althans niet het bedrijf waar ik werk.Ik denk dat er zat dealers zijn die ongeveer hetzelfde prijsniveau aanhouden als de bandenboer omdat de klant echt niet gek is en wel een beetje een idee heeft wat het ongeveer mag kosten.

Ik denk dat fabian wel weet wie er over het algemeen nu het duurste is.Ik denk zelf dat dat vast wel de dealer is omdat er gewoon een paar tussen zitten die gewoon de bruto prijzen doorberekend :?

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Bericht door Shakes » 19 sep 2006, 20:22

Ik ben zeer tevreden over de service en prijzen van Deep.

www.pitbox.nl

N.

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7027
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Bericht door Fabian » 19 sep 2006, 20:49

Jan Visser schreef:
Ik denk dat fabian wel weet wie er over het algemeen nu het duurste is.Ik denk zelf dat dat vast wel de dealer is omdat er gewoon een paar tussen zitten die gewoon de bruto prijzen doorberekend :?
Klopt, over het algemeen de dealer die het duurste is. Maar met goede afspraken kom je een heel eind. Voor ons is one-stop-shopping erg belangrijk en we zien, in tegenstelling tot andere leasemaatschappijen, nog een meerwaarde in de dealer voor onze service-verlening. Daar spreken wij ons ook keihard over uit. Daarvoor verwachten we alleen wel wat terug van de dealers, en dat is onder andere een faire prijs, maximale wachtijden voor onderhoud etc etc.

Wij doen dus alles via de dealer, ook de banden. Behalve de winterbanden-regeling, dat is niet te administreren via alle honderden dealers.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bjeffindividual, JdBn en 86 gasten