MauahahahBert ///M3 schreef:Allen, als ik voor elke dag dat jou E36 bij Bas stond omdat er weer wat niet goed was een duppie kreeg dan kon ik nu met een M3 GTR in de DSC rijden zonder sponsors.
:jenna::jenna:

MauahahahBert ///M3 schreef:Allen, als ik voor elke dag dat jou E36 bij Bas stond omdat er weer wat niet goed was een duppie kreeg dan kon ik nu met een M3 GTR in de DSC rijden zonder sponsors.
Bert ///M3 schreef:Allen, als ik voor elke dag dat jou E36 bij Bas stond omdat er weer wat niet goed was een duppie kreeg dan kon ik nu met een M3 GTR in de DSC rijden zonder sponsors.
Precies! Van de hele auto graag!Macboy schreef:Nou doe dan nog maar even 20 foto's !
Heeeeerlijk project dit
8 kilo is best netjes. En dat terwijl ze toch vrij 'massief' ogen. Zal voor de grap die Alpina's eens moeten wegen. Gewicht valt me iedere keer best mee als ik ze 'los' heb.Bert ///M3 schreef:Klopt, er was er 1 aan gort maar daar heb ik een andere voor.
Die Hartges zijn verrassend licht, net iets over de 8 KG in 17x8J. 2 zijn niet al te best meer maar ik ga waarschijnlijk toch naar 17x9J (ivm dat dat de beste maat is voor 240/610/17).
Die paintjob houd ook niet echt, op sommige plaatsen licht de verf er alweer af lol. Eigenlijk zou ik dan het hele zaakje moeten laten coaten en richten.
Is vrijrijden op 13 dec geen leuke vuurdoop?Bert ///M3 schreef:Nog even kijken. Data zijn een beetje schaars atm. Jan de Boer heeft nog een dag op assen maar dan zit ik in Aberdeen, meestal doet BDC nog wel wat in de winter maar dat is ook data afhankelijk.
Gebruikers op dit forum: Andry, ArjanS, Gisae, Joost H., matthyssie, Streetfighter232323, Thomas H, Vanreijmersdal en 12 gasten