frankv schreef:frankv schreef:hugo schreef:
Hou op man, Ik zit de hele dag al te surfen. Met name de LHD's zijn echt niet duur. 9 tot 12K heb je echt een mooie.
weer zo'n grapjas...
frank
de e30 m3 was er alleen in LHD
er bestaan wel een paar RHD's, maar die zijn na levering omgebouwd met een 325i stuurhuis en hebben dus niet het directere M3 stuurhuis
dus als je zegt dat "met name LHD's niet echt duur zijn" vraag ik me af of je uberhaupt RHD's hebt kunnen vinden om ze mee te vergelijken, er was eerder eens iemand die opgetogen was een LHD in de UK te hebben gevonden en er van uit ging dat er derhalve wel wat af te dingen viel omdat een Engelsman daar vast niet in wilde rijden, vandaar dat "weer zo'n grapjas"
frank
Er zijn om en nabij 23 officiele RHD gebouwd. Inderdaad niet door BMW M GMBH maar wel door een bedrijf in Engeland welke de opdracht kreeg van BMW zelf. Dit heeft de eigenaar van Munich Motors mij verteld, hij had er namelijk 1 staan.
In engeland zijn sowieso bijna alle auto's goedkoper. E34 M5, een minter heb je voor nog geen 8K euro's. E36 328i met volledige geschiedenis voor 2K euro's, Hete clio's, golfjes, seat's, allemaal voor sigarettengeld vergeleken met Nederland.
Mee eens dat je ook in de UK geen concourstaat verkerende E30 M3 vindt voor 11-12K euro's maar ik zou zo'n wagen dan ook puur hebben voor het betere rijwerk ipv poetswerk. Een krasje meer of minder zou voor mij dan weinig uitmaken.