Ik heb een soort van luxe dilemma: ik rij een 335i coupe en wil een M3 gaan rijden of een Audi RS4 Avant. Nu hoor ik de hardliners al denken: " dat is appels met peren vergelijken" , en dat is zekere zin ook waar. Het punt is dat ik ervaring heb met BMW en uitermate tevreden ben met de auto, de service en de prestaties. Ik ken ook de M3, fantastische wagen. Ik ken de Audi niet. Alleen de verhalen. de verschillende artikelen op het web en niet te vergeten de autobladen. Een Audi RS4 Avant oogt als een degelijke gezinswagen voor onwetenden, dat vind ik een van de charmes van de Audi. Ik heb wat proefritten achter de kiezen en ben onder de indruk. Ik heb de indruk dat mijn huidige auto (de 335i) niet erg onderdoet voor de RS4, zeker wat betreft het bochten werk voelt de 335i veel sneller en directer aan. Het kan ook natuurlijk ook aan mijn rijervaring liggen maar ik heb nog nooit een RS4 snel bochten zien nemen, laat staan driften. Maar goed, nu lijkt het misschien of ik heel spannend rij maar dat valt reuze mee. Ik rij vaak hard tot zo hard als ik kan daar waar het kan (voor mijn werk vertoef ik regelmatig in Duitsland

Ik zou graag eens reacties willen hebben van mensen die een rs4 rijden of gereden hebben. Of mensen die ervaring hebben met een rs4 en dan in het bijzonder de RS4 Avant.
Alvast bedankt, ik neem de reacties zeer zeker mee in mijn keuze en hou jullie op de hoogte.
Grtz,
Mat