DF Driftdag 26-10

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Thommy

Re: DF Driftdag 26-10

Bericht door Thommy » 30 okt 2008, 12:09

tja ik irriteerde me er echt mateloos aan... en aan het gedrag van sommige... dan heb je een leen hok van drift sport... maar dat betekend niet dat die dingen onverwoestbaar zijn... alles volgas alles aftrappen en noem maar op... en dan die grote praatjes van kijk hun eens HAHAHA en zelf net kunnen schakelen :P haha

maar idd ik denk ik zeg het even, had het nog niet zien staan en weet dat er meerder mensen zich hier aan irriteerde... dan maar een Boeman :protest: maar dan weten we weer hoe het volgende keer niet moet :wink:

grt thommy

PS: mark mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shakes

Bericht door Shakes » 30 okt 2008, 17:15

Mooiste commentaar van de dag nadat ik een leen 325 in een hoekje zag staan.

"Ze willen er niet mee rijden want hij heeft te veel vermogen".

ROFL! Ding ging goed skeeeef hoor!

Erik335i

Bericht door Erik335i » 30 okt 2008, 18:28

Nandor schreef:Mooiste commentaar van de dag nadat ik een leen 325 in een hoekje zag staan.

Stond die niet in een hoekje omdat ik besloot de 335 er bij te pakken en de leenauto te laten voor wat het was ? :D

Graag gedaan Steven, bedankt voor de demonstratie! Erg mooi even mee te maken dat de wagen goed dwars kan. Hoewel het mijn 2e DF driftdag al was bak ik er nog erg weinig van, maar het gaat wel met ieder rondje beter. Kan niet wachten op de volgende dag dus!

turbofries

Bericht door turbofries » 30 okt 2008, 20:35

Ja dat waren wij met dat vermogen verhaal. Wij hadden de hele ochtend met een 323 wezen rijden. En in de middag kregen we dat ding.
We konden er niks mee nadat het rondje was omgedraaid.
Ook was ik voor het eerst en wist ik voor dit driftfeest niet eens van het forum af.
1 ding staat vast, ik heb iedereen lof toe gezongen over wat ze presteerden op de baan.
Ook hoop ik dat ik voor een volgende keer welkom ben.

En ja ik voel me aangesproken als iemand zoiets over newkomers zegt.
Dan kan je nergens meer voor het eerst aan meedoen.
Ik vind het spijtig als ik iemand in de weg heb gezeten tijdens mijn gepruts op de baan, maar ik heb er alles aan gedaan om uit de weg te gaan als er iemand prachtig driftend aan kwam.

Sikke

Thommy

Bericht door Thommy » 30 okt 2008, 21:11

turbofries schreef: En ja ik voel me aangesproken als iemand zoiets over newkomers zegt.
Dan kan je nergens meer voor het eerst aan meedoen.
Ik vind het spijtig als ik iemand in de weg heb gezeten tijdens mijn gepruts op de baan, maar ik heb er alles aan gedaan om uit de weg te gaan als er iemand prachtig driftend aan kwam.

Sikke
het is niet voor alle newkomers... alleen voor degene die zich aangesproken voelen voor het verhaal afzijken en afraggen van auto's
vind het geheel niet erg als mensen er voor het eerst bij zijn want net wat je zelf zegt dan kan je nergens meer aan mee doen... maar de mannier zoals sommige zicht daar gedraagde vond ik niet gepast om dan zo met de naar DF om te gaan... want zo zetten we ons zelf wel neer... als er dan auto's afgetrapt worden, rijdend naar de lunch gelegenheid gedrift wordt (wat niet mocht, duidelijk bij de uitleg gezegt) e.d. gooien we de naam Driving-Fun te grabbel en ben je straks nergens meer welkom :'( (dit is trouwens niet persoonlijk naar jou gericht, of je moet het wel geweest zijn :wink: )
en dat in de weg rijden doet er niet toe :wink: we zijn tenslotte op een cursus 8) dat de ene het eerder door heeft als de ander moeten we voor lief nemen en dat doe ik iig wel... :)

kortom welkom! en ik hoop dat je je als nieuweling goed vermaakt hebt in Lelystad

grt thommy

turbofries

Bericht door turbofries » 30 okt 2008, 21:31

Volgens mijn heb ik die huurauto wel redelijk afgetrapt maar dat hoort volgens mij bij de game :mrgreen: en van en naar het lunch gedoe heb ik achterin een ford gezeten met stickers erop van een sexwinkel :bag: dus van dat gedragen gaat bij mij niet op. Ben het met je eens dat er mensen waren die wel aan het driften waren of een poging daar toe aan het maken waren en dat doe je gewoon niet als dat niet mag.
Je weet hoe dat hoort op zandvoort rijd je ook niet met 120 door de pitlane... en dit is niet appels met peren vergelijken.

Ik voel me weer welkom :banaan:

frankv

Bericht door frankv » 30 okt 2008, 21:39

Hmm, ik heb niets van enig negativisme meegekregen, maar ik zat dan ook de hele ochtend lekker in mijn eigen M3 en na de lunch was ik naar huis vanwege de misselijkheid.

En de rit naar en van de lunch zat ik in mijn M3 met Ton Vink over M3's te praten, dus heb ik ook niet op driftende piloten gelet. :roll:

Frank

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 30 okt 2008, 22:23

frankv schreef:En de rit naar en van de lunch zat ik in mijn M3 met Ton Vink over M3's te praten, dus heb ik ook niet op driftende piloten gelet. :roll:
Was Ton er ook??? Die had ik graag even een handje geschud....

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 10 nov 2008, 07:17

Nandor schreef:Mooiste commentaar van de dag nadat ik een leen 325 in een hoekje zag staan.

Haha maar het klopt wel. Ik vond bij driftdag editie 1 ook dat de 320i's wat makkelijker waren :)

Macboy

Bericht door Macboy » 11 nov 2008, 22:32

@Evo: geweldige filmpjes, goed weergegeven. Bedankt !

Leuk om de 4WD EVO's te zien, maar ook gaaf dat Robin met nieuwe E92 M3 gewoon lekker doet wat ie het beste kan. Ook Sjoerd mijn complimenten, een porker met motor achterin is lastiger driften, maar you've got the hang of it zie ik al :thumbup:
Niels schreef: :mrgreen: :banaan: :bag: :lol: :goodnight: :oops: :bag: :thumbup: :hammer: :clap: :hmmm: :thumbup: :mrgreen: :thumbup:
Misschien kun je de volgende keer iets meer smileys gebruiken :) Ik heb de tekst ertussen weggehaald zodat je kan zien hoeveel smileys je gebruikt man :shock:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 11 nov 2008, 22:46

Dan zet je de smileys toch uit Ilija dubbelepuntwinkdubbelepunt

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 12 nov 2008, 13:34

Verveel je je Ilija :?: :P

René130i

Bericht door René130i » 12 nov 2008, 16:06

erm ex mod toch :lol: :bag: :banaan: :beer: :clap: :hosanna: :roflol: :police: :shakeit:

Plaats reactie