maar idd ik denk ik zeg het even, had het nog niet zien staan en weet dat er meerder mensen zich hier aan irriteerde... dan maar een Boeman

grt thommy
PS: mark mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stond die niet in een hoekje omdat ik besloot de 335 er bij te pakken en de leenauto te laten voor wat het was ?Nandor schreef:Mooiste commentaar van de dag nadat ik een leen 325 in een hoekje zag staan.
"Ze willen er niet mee rijden want hij heeft te veel vermogen".
ROFL! Ding ging goed skeeeef hoor!
het is niet voor alle newkomers... alleen voor degene die zich aangesproken voelen voor het verhaal afzijken en afraggen van auto'sturbofries schreef: En ja ik voel me aangesproken als iemand zoiets over newkomers zegt.
Dan kan je nergens meer voor het eerst aan meedoen.
Ik vind het spijtig als ik iemand in de weg heb gezeten tijdens mijn gepruts op de baan, maar ik heb er alles aan gedaan om uit de weg te gaan als er iemand prachtig driftend aan kwam.
Sikke
Was Ton er ook??? Die had ik graag even een handje geschud....frankv schreef:En de rit naar en van de lunch zat ik in mijn M3 met Ton Vink over M3's te praten, dus heb ik ook niet op driftende piloten gelet.![]()
Haha maar het klopt wel. Ik vond bij driftdag editie 1 ook dat de 320i's wat makkelijker warenNandor schreef:Mooiste commentaar van de dag nadat ik een leen 325 in een hoekje zag staan.
"Ze willen er niet mee rijden want hij heeft te veel vermogen".
ROFL! Ding ging goed skeeeef hoor!
Misschien kun je de volgende keer iets meer smileys gebruikenNiels schreef::banaan:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten