Die moeten op dat moment brand blussen, geen paupertuig afschuddenhugo schreef:Ik begrijp dat dus niet. Je zit daar met 5 brandweermannen, allemaal niet de meest lullige jongens en dan laat je je in de zeik zetten door dat paupertuig ?!
Wilders na prinsjesdag
-
Bort
Re: Wilders na prinsjesdag:)
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Helaas ben je zwaar de sigaar als je dat doetRico schreef:Deuren altijd op slot,,, en dan met de brandslang ..................ik wist het wel :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
- RVV
Snap ik..
-
Andre
Misschien is de staatskas straks leeg door de krediet crisis. En moeten ze de geldstromen naar allochtonen stopzetten.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Vast niet

- Fernando
fucking hell, schiet mij maar lek.....
De gemeente Rotterdam heeft dit jaar al 420.000 euro uitgegeven aan islam-filosoof Ramadan. Voor 290 euro per uur trekt hij de stad in voor het organiseren van wijkbezoeken en debatten.
Debat
De PvdA, Leefbaar Rotterdam en de VVD vinden het uurloon bizar hoog. De partijen willen weten wat zijn inzet de stad oplevert. Ramadan werd twee jaar geleden door de ook al vertrokken wethouder Kaya aangesteld om het integratiedebat te leiden, aldus het AD.
'Zijn eerste boekje met aanbevelingen stond vol met open deuren,' stelt echter VVD-raadslid Bas van Tijn in de krant.
-
Luco
250 euro per uur
1250 werkbare uren per jaar
Dat is 312.500,00 per jaar ex btw, das ietsje meer dan nu
- wjn
Naar de wens van radicale moslims luisteren, dat is toch ook een wijd openstaande (kerk) deur:Wouter81 schreef:Vast niet![]()
Het zijn toch Islamietjes??
(Serieus reageren op krantenartikelen
-
Wouter81
Godverd... niet best dit... kinderen terroriseren die met lampionnen lopen. Een buurthuis binnenvallen waar kinderen chocolademelk zitten te drinken. Een zwaar bewaakte optocht... waar gaat dit over?Een groep Marokkaanse jongeren heeft de toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht van woensdagavond door de Haagse Transvaalbuurt volledig verziekt.
Zo werden eieren gegooid naar de kinderen die met hun felgekleurde lampjes achter de muziekband aanliepen. Een vrouw die met haar hond stond te kijken, werd getreiterd terwijl de jongeren haar hond wilden schoppen. Agenten die hierop in actie wilden komen, werden bekogeld. Alleen een van de jongens (15) kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.
De organiserende stichting Haagse Hopjes is het aanhoudende gepest van de groep meer dan zat en hoopt dat er eindelijk eens iets aan wordt gedaan. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", zegt Joke van den Boomen van de organisatie fel.
Volgens ooggetuigen begon de groep van zeker twintig Marokkaanse pubers al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers de boel te versjteren. Zo wilden ze het buurthuis binnenstormen waar de kleintjes een kopje chocolademelk kregen. Van de Boomen: "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."
Volgens de weldoenster van de buurt was het afgelopen weekeinde tijdens een evenement voor de groep oudere jongeren in de Haagse achterstandswijk ook al flink raak. "We hadden straatvoetbal en dat ging wel leuk. Na afloop zou iedereen een T-shirtje krijgen. Maar voordat dat zover was, waren ze allemaal al uit de kraam gejat." De stichting Haagse Hopjes heeft al eens gedreigd met het stoppen van alle evenementen, zoals ook de intocht van Sinterklaas voor de jeugd. "Maar we willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."
Mijn mening inmiddels: leger erop af en shoot to kill. Afmaken dat tuig.
- Roman
Ik begrijp er ook niks van hoor waarom in NL blijkbaar dit soort dingen gewoon maar kunnen.
Moet je hier eens proberen, eerst slaan ze je bont en blauw, dan krijg je je proces en dan kan je een tijdje brommen, en als je Marokkaan bent flikkeren ze je gewoon op de boot. Echt geen grapje.
Moet je hier eens proberen, eerst slaan ze je bont en blauw, dan krijg je je proces en dan kan je een tijdje brommen, en als je Marokkaan bent flikkeren ze je gewoon op de boot. Echt geen grapje.
- RVV
Oppakken en 20 man een nachtje in een zeecontainer zetten..
- GTRene
hier worden we niet vrolijker van, tijd voor knokploegen
(geld ook voor overige nationaliteiten figuren)
nah, beter is in de eerste plaats hun dubbele nationaliteit/paspoort afpakken als waarschuwing, en bij de volgende x ze op de boot enkeltje Marokko met levenslange uitsluiting ooit nog voet op NL bodem te zetten
en als het echt bewezen verziekhommels zijn vind ik zoals eerder genoemd shoot to kill ook geen probleem
optie 2 kan zijn zoals ze dat heel vroeger deden , al het ongewenste criminele gespuis ergens op een eiland droppen en laat ze lekker met elkaar het uitvechten...bah ik haat die verziekers
nah, beter is in de eerste plaats hun dubbele nationaliteit/paspoort afpakken als waarschuwing, en bij de volgende x ze op de boot enkeltje Marokko met levenslange uitsluiting ooit nog voet op NL bodem te zetten
en als het echt bewezen verziekhommels zijn vind ik zoals eerder genoemd shoot to kill ook geen probleem
optie 2 kan zijn zoals ze dat heel vroeger deden , al het ongewenste criminele gespuis ergens op een eiland droppen en laat ze lekker met elkaar het uitvechten...bah ik haat die verziekers
- Niels
- Auto: Prius+
- Michel P
Wel op de zeebodemRico schreef:Oppakken en 20 man een nachtje in een zeecontainer zetten..
- RVV
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
+1Michel P schreef:Wel op de zeebodemRico schreef:Oppakken en 20 man een nachtje in een zeecontainer zetten..
-
Wouter81
Dood moeten ze...
Een 21-jarige Haagse is donderdagmiddag het slachtoffer geworden van een weerzinwekkende straatroof.
De vrouw liep ’s middags tussen 15.50 en 16.00 uur met haar tweejarige dochter in de kinderwagen vanuit de Venestraat de ‘Haagse Bluf’ in, toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen.
De mannen eisten de portemonnee van het slachtoffer. Toen de vrouw weigerde, werd haar een mes op de keel gezet. Het slachtoffer gaf vervolgens haar portemonnee, waarop de daders ook haar pincode eisten.
Omdat de vrouw niet snel genoeg reageerde, dreigden de mannen haar dochter mee te nemen. Hierop noemde de vrouw haar pincode. De mannen gingen er vandoor, maar niet nadat zij de kinderwagen met daarin de peuter omver hadden gegooid. Het 2-jarige meisje viel daardoor uit de wagen. Nadat de vrouw de politie had gewaarschuwd, hebben agenten de omgeving uitgekamd. De daders werden echter niet aangetroffen.
De mannen zijn vermoedelijk van Turkse of Marokkaanse komaf en zijn beide ongeveer 1.80 meter lang. Een van hen had langs de zijkanten van zijn gezicht smalle bakkebaarden tot zijn kaaklijn, bijna doorlopende wenkbrauwen, een brede neus en een normaal postuur. De man had tevens een stoppelbaard. Hij droeg een zwarte, gebreide muts, een zwarte, halflange kantoenen jas, een zwarte spijkerbroek en zwarte schoenen.
De andere dader had zwart lang haar dat los naar achteren was gekamd en vettig oogde. De zijkanten waren opgeschoren. Deze man droeg eveneens een zwarte, halflange katoenen jas en een donkere broek en donkere schoenen.
De politie is op zoek naar getuigen van deze straatroof of naar mensen die iemand in het signalement van de daders herkennen.
- Fernando
doodseskaders erop af!!! 
- RVV
Levend fileren..
- Michel P
Ellah Vogelaar regelt het allemaal met een paar potten verf gaat het goed komen. 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vroeg of laat krijgen we een wild west situatie.....................................en ik kan het ook deze mensen niet meer kwalijk nemen, zij die het recht in eigen hand gaan nemen...............................
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.................................de huidige wonden zijn niet meer te helen..................ik zeg u; geamputeerd moet er worden, een radicale verwijdering van dit rotte vlees, en rap ook, voordat onze samenleving vroetijdig overlijdt.......................
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.................................de huidige wonden zijn niet meer te helen..................ik zeg u; geamputeerd moet er worden, een radicale verwijdering van dit rotte vlees, en rap ook, voordat onze samenleving vroetijdig overlijdt.......................
- Peric
Las onlangs een stukje over dat Albayrak er haar eigen agenda op nahoudt.
Ze heeft dit jaar al 340 afgewezen asielverzoeken overruled. Dus er zijn advocaten en rechters een bepaalde tijd mee bezig geweest, en het verzoek afgewezen.
Ach, zegt Albayrak op haar beurt, laat ik ze maar binnenlaten.
Wat heeft het dan voor zin om zulke zaken voor de rechter te laten komen? Waarom er zoveel geld aan spenderen als 1 iemand het toch weer ongedaan kan maken?
Begrijp me goed, ik zeg niet dat NL haar deuren moet sluiten, maar als zo'n verzoek nou afgewezen is na (neem ik aan) grondig onderzoek en er wordt besloten het verzoek af te wijzen. Waarom kan iemand met een dubbel paspoort dan zomaar deze beslissing overrulen?
En die lampionoptocht.. Van mij mogen de mariniers wel weer even optreden hoor. Dat is volgens mij toch de enige taal die ze verstaan, geweld(de marocjes). Waarom laten de mensen zo met zich spelen? Waarom is er nou niet onderhand een groep mensen die zegt, 'genoeg is genoeg, dan maar klappen krijgen, maar we pikken het niet meer'.
Ze heeft dit jaar al 340 afgewezen asielverzoeken overruled. Dus er zijn advocaten en rechters een bepaalde tijd mee bezig geweest, en het verzoek afgewezen.
Ach, zegt Albayrak op haar beurt, laat ik ze maar binnenlaten.
Wat heeft het dan voor zin om zulke zaken voor de rechter te laten komen? Waarom er zoveel geld aan spenderen als 1 iemand het toch weer ongedaan kan maken?
Begrijp me goed, ik zeg niet dat NL haar deuren moet sluiten, maar als zo'n verzoek nou afgewezen is na (neem ik aan) grondig onderzoek en er wordt besloten het verzoek af te wijzen. Waarom kan iemand met een dubbel paspoort dan zomaar deze beslissing overrulen?
En die lampionoptocht.. Van mij mogen de mariniers wel weer even optreden hoor. Dat is volgens mij toch de enige taal die ze verstaan, geweld(de marocjes). Waarom laten de mensen zo met zich spelen? Waarom is er nou niet onderhand een groep mensen die zegt, 'genoeg is genoeg, dan maar klappen krijgen, maar we pikken het niet meer'.
- Niels
Tja de Albayrak is echt goed bezig
Bezig met micro management op macro niveau....voor een tijdje terug had ze het over veelplegers
Kwam het erop neer dat ze zich focuste op een groep van ca. 50 man
Waar ben je dan als politicus in godsnaam mee bezig
Daar zet je toch iemand op
Dan snap je het niet hoor......
Net als deze 340 gevallen, over het wel of niet toelaten heb ik geen oordeel maar dit is toch geen manier van werken zeg
Kwam het erop neer dat ze zich focuste op een groep van ca. 50 man Net als deze 340 gevallen, over het wel of niet toelaten heb ik geen oordeel maar dit is toch geen manier van werken zeg
- Peric
Ik heb er ook geen oordeel over Niels, maar als een rechter al besloten heeft om het verzoek af te wijzen.. Dat zal toch wel z'n redenen hebben.
- Niels
Ik heb 0,0 vertrouwen in het NL-rechtsysteem Eric maar dat terzijde
Kijk als ze in één keer 340 gevallen overruled vind ik dat nog tot daar aan toe (afgezien van de proceskosten vooraf en of het wel of niet terecht is enz.) maar dat ze de tijd neemt/heeft om 340 keer een afzonderlijk geval te bekijken dan snap je je eigen positie volgens mij niet. Dan moet je aardig wat treden lager zitten namelijk en dat is iets wat me stoort aan dit kabinet. Brandjes blussen, geneuzel hier, geneuzel daar.....we schakelen nog even een commissie in...maar bezig zijn met hoofdlijnen en visie is er niet bij en in dat stramien valt deze minister perfect. Iets met hoofdzaken en bijzaken......