@ Youp:
zo is hij momenteel aangepast:
work in progress foto voor het idee ervan:
Onderkant is dichtgemaakt, en de intake gaan nu direct tussen de radiateur en het schutbord. Zo was de situatie ten tijde van de test ook en het werkte als ik de resultaten zien prima.
De AX heeft overgens ook weer een kleine grote update gehad:
Het blok is eruit gehaald en heeft nu plaatsgemaakt voor een 106 xsi blok. Wat ongeveer 100pk op 700 kilo is, en leuk prestaties heeft (0-100 8.5 sec gok ik en de 200 is al stiekem aangetikt, de teller gaat maar tot 180 maar daar liep hij nogal behoorlijk uit

Inbouwen ging kwa kabelboom niet geheel moeiteloos (106 boom is compleet anders) en om alles werkend te krijgen is er nogal wat papier nodig:
Maar alles is goedgekomen en hij draaid nu op een paar kleine kinderziektes na prima. Hij gaat volgende week dinsdag met die configuratie zolder op en dat zal aardig wat verbazing gaan geven gok ik zo

De ax is overgens het laatste project wat ik zal doen, dit gezien ik als alles meezit volgend jaar weer ga studeren (waarschijnlijk Technische Natuurkunde). Eerst zou ik hem niet eens afmaken maar gezien de kosten laag zijn (de gehele inbouw met alle nieuwe onderdelen zoals keringen e.d was 225 euro) en ik toch het ding wat meer pit wou geven alsmede de humor ervan heb ik het maar gedaan.