Uit de hand gelopen?!
-
Uit de hand gelopen?!
Naast mijn werk geef ik een paar uur per week bijles aan scholieren en mensen op leeftijd. Leuke bijverdienste!
Nu ontvang ik een verzoek van een grote, sorry een major, organisatie, om daar, eventueel op locatie, lessen voor buitenlandse medewerkers te verzorgen.
Wat kan ik hier het best mee doen? Voor mij is alles mogelijk natuurlijk 8)
Wat kan ik vragen qua salaris e.d. aan een multinational met een omzet van een paar miljard. Do's and don'ts?
N.
Nu ontvang ik een verzoek van een grote, sorry een major, organisatie, om daar, eventueel op locatie, lessen voor buitenlandse medewerkers te verzorgen.
Wat kan ik hier het best mee doen? Voor mij is alles mogelijk natuurlijk 8)
Wat kan ik vragen qua salaris e.d. aan een multinational met een omzet van een paar miljard. Do's and don'ts?
N.
- Martijn Stimpy
dat kan nog een leuke bijverdienste worden dan, kun je die E36 volgend jaar op een E46 inruilen 
Gangbaar tarief voor leraren ken ik niet maar in deze hoedanigheid lijkt me 50 euro per uur toch wel minimaal. Hangt ook een beetje vanaf of het 1 op 1 is of klassikaal en op wat voor niveau die medewerkers zitten.

Gangbaar tarief voor leraren ken ik niet maar in deze hoedanigheid lijkt me 50 euro per uur toch wel minimaal. Hangt ook een beetje vanaf of het 1 op 1 is of klassikaal en op wat voor niveau die medewerkers zitten.
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
- Fabian
- Martijn Stimpy
- Dennis Cavallino
Ik zou iets voorstellen tussen de 85 en 125 euro ex. BTW voor de eerste periode. Denk dat als je het goed doet, dat je zelfs richting de 150 euro ex kunt gaan. Het is voor hun een enorme meerwaarde, daarnaast maken ze graag kosten voor interim/extern personeel is mijn ervaring.
Wel even met een goeie accountant gaan overleggen hoe je dat op zet.
Wel even met een goeie accountant gaan overleggen hoe je dat op zet.

- Fabian
Nandor,
mn pa belde me net eindelijk terug
individueel lesgeven a €125 ex BTW per uur.
Moet je in groepen lesgeven: €1000 per dagdeel, en dagdeel is 3 uur dan.
Dit is dus hoe er zojuist iemand van een talen-bureau voor is aangetrokken om een groot deel van de 2300 medewerkers in NL van mn vader te trainen. Misschien moet je er dus iets onder gaan zitten om je niet uit de markt te prijzen. Maar dan mag je nog niet klagen volgens mij met deze job :!:
mn pa belde me net eindelijk terug

individueel lesgeven a €125 ex BTW per uur.
Moet je in groepen lesgeven: €1000 per dagdeel, en dagdeel is 3 uur dan.
Dit is dus hoe er zojuist iemand van een talen-bureau voor is aangetrokken om een groot deel van de 2300 medewerkers in NL van mn vader te trainen. Misschien moet je er dus iets onder gaan zitten om je niet uit de markt te prijzen. Maar dan mag je nog niet klagen volgens mij met deze job :!: