personeel gevraagd
- InjectTheVenom
Re: personeel gevraagd
Mocht iemand uit Limburg nou ook kans maken dan is er een kans dat die iemand best in een Z06 wil rijden en voortaan wat aardiger is voor Corvette boys :spin:
- Bert ///M3
Hey Venom zoek je een zomerbaantje?? 
- Downforce Hans
markk schreef:Hoi Hans,
Stuur maar even een Outlook agenda uitnodiging met adres/routebeschrijving. Kom ik langs om over de details te praten.
Wel graag even in de uitnodiging de basisvoorwaarden bevestigen:
- Ton per jaar (bruto is goed, netto is beter)
- Z06 van de zaak. Essentieel hierbij is dat ie niet sjonnie zwart is en dat het brandstofpasje van de zaak er ook bij mee wordt geleverd...
- premievrij eindloon pensioen
- 2% (bruto) hypotheekkorting (desnoods gebonden aan een max. hypotheek van zeg 6ton)
- 36-urige werkweek obv 4x9
- 25 vakantiedagen
- jaarlijks gegarandeerde CAO / arbeidsvoorwaarden indexatie van minimaal 5%
- Een goede bonus en/of /winstdelingsregeling werkt in je voordeel. Evenals een personeel aandelen/optieplan.
Rest komen we wel uit.
Mark.
sorry maar de corvette is in het zwart.
Wij kopen huizen voor ons personeel van tussen de 800.000 en 1.000,000 en doen dus niks in tegemoet komen met hypotheken.
Bij ons werk je 24 uur per week.
65 vakantie dagen is standaard en daar komen ook nog eens 24 atv dagen bij.
Elk jaar komt er een maand salaris bij, dus maar 1 jaar een dertiende maand....
En de werktijden zijn van 11.00 uur tot 13.00 uur.
Jammer dat we wat betreft voorwaarden en beloningen zo ver van elkaar afzitten Mark want ik had je graag als personeel verwelkomt.
Helaas kan het nu niet door gaan want ik weet dat het op den duur toch fout zal gaan en dat er conflicten van gaan komen, en dat zou ons warme relatie op het spel zetten.
Grtz,Hanz06
-
Onlinemarkk
Klink als een aardig bedrijfje om een jaartje te vertoeven Hans. Leuke startersvoorwaarden en doorgroei mogelijkheden.
Maar ja, die zwarte Z06 van de zaak
Sorry hoor maar dat gaat 'em toch echt niet worden ! Ik hou ook geen kippen anders had ik nog kunnen aanbieden om 'em als schijthok voor die beesten te gebruiken
Maar goed ik zal je matsen. M'n dochter zit in de examenklas VMBO en iedereen moet daar stage lopen. Volgens mij zit daar nog wel ergens een achtergestelde, kansarme allochtoon tussen die zo'n soewarte Z06 kan pruimen voor een paar weekies :shakeit:
Mark.
Maar ja, die zwarte Z06 van de zaak
Sorry hoor maar dat gaat 'em toch echt niet worden ! Ik hou ook geen kippen anders had ik nog kunnen aanbieden om 'em als schijthok voor die beesten te gebruiken
Maar goed ik zal je matsen. M'n dochter zit in de examenklas VMBO en iedereen moet daar stage lopen. Volgens mij zit daar nog wel ergens een achtergestelde, kansarme allochtoon tussen die zo'n soewarte Z06 kan pruimen voor een paar weekies :shakeit:
Mark.
-
Shakes
Bij ons werk je 24 uur per week.
Lange weken........En de werktijden zijn van 11.00 uur tot 13.00 uur.
- Downforce Hans
Er staan wel meer onwaarheden in het verhaal,Nandor 
- InjectTheVenom
Als het beter verdient dan mijn huidige baan mag het ook wel permanent wordenBert ///M3 schreef:Hey Venom zoek je een zomerbaantje??
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
Re: peroneel gevraagd
Dennis Cavallino schreef:Kunnen die mensen niet beter een loodgieter bellen?
riep er iemand?!?
-
Tom
Wij zoeken een programmeur (liefst met .NET ervaring).
Regio Eindhoven. Fulltime. 0 tot 3 jaar ervaring, schoolverlaters zijn ook welkom.
Stuur mij ff een PM voor info.
Ook als je iemand kent die werk zoekt.
Regio Eindhoven. Fulltime. 0 tot 3 jaar ervaring, schoolverlaters zijn ook welkom.
- Petrolhead Tom
Dan doe ik hier ook maar even een oproep.
Ik zoek geen personeel maar een bijbaan! In de juridische sector in omgeving oost Nederland. Het liefst fulltime maar part time zou ook kunnen.
Mocht iemand iets weten, of iets hebben heel graag een PM!
Ik zoek geen personeel maar een bijbaan! In de juridische sector in omgeving oost Nederland. Het liefst fulltime maar part time zou ook kunnen.
Mocht iemand iets weten, of iets hebben heel graag een PM!
- Max V
Ik studeer over 2 maanden af, mocht ik hier niet kunnen blijven werken, heb ik wellicht interesseTom schreef:Wij zoeken een programmeur (liefst met .NET ervaring).