Zal vast functioneel zijn dat wel!
Schitterende kooi, daar kun je met een gerust hart op vertrouwen. Ik hoorde dat dit de nieuwe FIA-standaard gaat worden, klopt dit?JeroenT schreef:Nog een mooi voorbeeld nodig?
Precies. Deze kooi (zie boven) is een soort BBQ prikker in optima formaDennis Cavallino schreef:Die steigerpijpkooi, daar wil je toch niet mee rijden zelf? Las er dan geen rolkooi in, dat is veiliger. Een langzame koprol overleef je in beide gevallen wel, maar als het harder gaat en je rolt meerdere keren over de kop, of wordt dubbel aangereden, dan heb je al die buizen door je lichaam of hoofd. Word je niet knapper van.
Hmmm.... Ik ben wat kritischer denk ikPeric schreef:Wow! Erg nette lassen Yorick..
Steigerpijp, 1 voordeel het roest niet is gegalvaniseerdPescatore schreef:Schitterende kooi, daar kun je met een gerust hart op vertrouwen. Ik hoorde dat dit de nieuwe FIA-standaard gaat worden, klopt dit?JeroenT schreef:Nog een mooi voorbeeld nodig?
Ik heb er een bandenrek mee gelast, even kaalschuren en is prima te lassen.Peric schreef:Maar juist omdat het gegalvaniseerd is, is het kut om te lassen..
Daar doelde ik ook opPeric schreef:Ik doelde op de driehoekjes die 'ie gelast had, daar zitten toch wel erg nette lasnaden op hoor..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 12 gasten