Met achter het stuur......

Daar leer je tenminste echt rijden; zeker als geen 4wd maar gewoon 2wd gebruikt zonder stumper hulpjes..hugo schreef:Regenrijden is toch wel het mooiste wat er is 8)
Aernoudt schreef:Daar leer je tenminste echt rijden; zeker als geen 4wd maar gewoon 2wd gebruikt zonder stumper hulpjes..hugo schreef:Regenrijden is toch wel het mooiste wat er is 8)
Compenseer dat wel op de Ring in de regenhugo schreef:Aernoudt schreef:Daar leer je tenminste echt rijden; zeker als geen 4wd maar gewoon 2wd gebruikt zonder stumper hulpjes..hugo schreef:Regenrijden is toch wel het mooiste wat er is 8)
+1000 Je had voor de lol eens mee moeten rijden op Zolder.
Even een screenshotje gepaktMichel Huisman schreef:Volgens de circuittest van Chris Harris (een tijdje geleden alweer) was de 997 GT3 langzamer dan de GT-R. http://www.youtube.com/watch?v=hjwJl4t-DF8" onclick="window.open(this.href);return false;
Francisco schreef:de zooveelste test waar de gevestigde orde de oren wordt gewassen door de Datsun.
Machtig mooie test man, leuk ook dat Senna dit doet. laat die andere lui maar wegblijven.
er zijn veel mensen die nu achter hun keyboard zitten miepen dat dit een saaie auto is want 4wd en bla bla bla rwd helden bullshit.
maar ik zie Chris harris genieten achter het stuur en senna ook met een big smile achter het stuur. en zij zijn pro's .
dus ik ga in slaap vallen achter het stuur?????? get real
voorkeur rwd ok. ga ik in mee. maar een gt-r saai noemen zonder er een meter in gereden te hebben is in ontkenningfase verkeren.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 15 gasten