Maar viel me gewoon op op dat briefie van Rico van CBR 06 hahha.
Kofferbak ?Arthur schreef:Jij zit toch bij mij in de auto :drinking:
Niet te bescheiden Tom.....ik heb 187 op de GPS gezienTom944 schreef:
Nee, maar mn straatgebakkie gaat niet harder dan 185.
Heeft Tom ook een Prius?Mark Nauta schreef:Niet te bescheiden Tom.....ik heb 187 op de GPS gezienTom944 schreef:
.
Jammer joh.. moet ik je ophalen ?Martijn Koevoets schreef:Hoe jammer ik het ook vind, ik ga definitief niet mee. Kan het op dit moment gewoon niet verantwoorden aan mezelf.
Mark Nauta schreef:Niet te bescheiden Tom.....ik heb 187 op de GPS gezienTom944 schreef:
.
Arthur schreef:Maar we rijden elkaar ook niet "zoek" natuurlijk.
En vaak wordt er gezamelijk getankt.
ik moet nog boeken en geloof dat mijn vriendin een erg mooi hotel heeft uitgezocht , maar zal wel wat prijzig zijn denk ik. maar kan morgen evt wel doorgeven wat en waar precies, dan kan je kijken wat je doet .Wouter81 schreef:Suzanne en ik blijven wel in Duitsland overnachten de zondagavonds, hebben beide de volgende dag vrij. Nog mensen die gezamelijk ergens een overnachting hebben geboekt of in de planning hebben staan? Misschien wel gezellig, ipv. op eigen gelegenheid iets zoeken.
HeeeeMartijn_H schreef:Nog één keer een oproep aan alle Noorderlingen.
Met wie zou ik vanaf Zwolle kunnen meerijden naar de Ring op 14 september? Als student zijnde heb ik geen auto tot mn beschikking, dus helaas kan niet op eigen vervoer die kant op. Een Ringdag met DF is altijd mooi, maar zonder vervoer wordt dat lastig. Dus wie heeft er een plek/geduldover voor de rit richting de Ring? Natuurlijk zijn eventuele brandstof kosten geen probleem.
Martijn
Laat maar ff wetenMike Spanjersbergh schreef:ik moet nog boeken en geloof dat mijn vriendin een erg mooi hotel heeft uitgezocht , maar zal wel wat prijzig zijn denk ik. maar kan morgen evt wel doorgeven wat en waar precies, dan kan je kijken wat je doet .Wouter81 schreef:Suzanne en ik blijven wel in Duitsland overnachten de zondagavonds, hebben beide de volgende dag vrij. Nog mensen die gezamelijk ergens een overnachting hebben geboekt of in de planning hebben staan? Misschien wel gezellig, ipv. op eigen gelegenheid iets zoeken.
Nee, bij de MacDonalds.Jelmer850i schreef:is dat bij het tankstation waar de rest aan haakt ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten