3 serie is in
Mooi man

Was je zondag (of zaterdag?) ook bezig Robin? Maatje van me uit Heerenveen zag (en hoorde) bij het industrieterrein een M3 die aardig aan het beesten was.
Marcel van Meerbeek schreef:Maar wees eens heel eerlijk...kriebelt het?
Tom schreef:![]()
Deze ook erbij halen dan, ook leuk
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2965
27 :!: Dat is inderdaad de moeite waard dan..Robin schreef:Thanx. De auto is zoals op de eerste foto's:Silverstone II(?) met die 19"ers. En blacklines komen erop, maar waaarsch dus later een nieuwe kofferklep met die andere achterlichten, als dat past:)
Nee, deze kar heeft 27k eraf gesnoept in korte tijd, daar hou ik van. DKG heeft een andere kennis van ons gedaan, maar ik wil zelf werken in dat ding, qua driftwerk ook makkelijker: Zat op een niet nader te noemen industrieterrein gisteren en Dre zit voor me, ik in z'n 3, rond bekend bochtje, stortvloed aan regen:Gas, en een mooie schwung:Ja toen was ik al verkocht manjesus!:)
Kostten die krengen nieuw dan?Neluhz schreef:27 :!: Dat is inderdaad de moeite waard dan..Robin schreef:Thanx. De auto is zoals op de eerste foto's:Silverstone II(?) met die 19"ers. En blacklines komen erop, maar waaarsch dus later een nieuwe kofferklep met die andere achterlichten, als dat past:)
Nee, deze kar heeft 27k eraf gesnoept in korte tijd, daar hou ik van. DKG heeft een andere kennis van ons gedaan, maar ik wil zelf werken in dat ding, qua driftwerk ook makkelijker: Zat op een niet nader te noemen industrieterrein gisteren en Dre zit voor me, ik in z'n 3, rond bekend bochtje, stortvloed aan regen:Gas, en een mooie schwung:Ja toen was ik al verkocht manjesus!:)
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Frank_Sch, SlowCo en 3 gasten