Ik neem deze reactie volledig over:René130i schreef:My god... zojuist de Z4 irl mogen aanschouwen...
Dit is niet normaal!
Stoelen, sper, laag, cabrio, looks...
ThanksMichel Pol schreef:Hoi Leonie, je had bij de CBR toch je persoonlijke snelheidsrecord gezet in de 330i
Welkom op DF, blijkt toch besmettelijk te zijn![]()
![]()
Michel
Klopt!! Was heel gaaf! Btw ik heb, om te voorkomen dat het hier wel heel off topic wordt, even een draadje aangemaakt in het "even voorstellen" forumMark Nauta schreef:Volgens mij zat je toen samen met mij in de RS6 of niet Leonie?? Welkom hier trouwens!!!Sander schreef:Offtopic, maar ik denk dat je snelste ritje de RS6 tot op heden nog steeds is ? (320kmpu)
Het moet ongeveer deze route zijn geweest.Wouter81 schreef:Je hebt het over een briljante weg, zou je kunnen posten waar dit precies is?Ben zeer benieuwd, leuke stuurmanswegen zijn altijd welkom, zeker als ze bijna verlaten zijn.
Klopt inderdaad, je moet er niet teveel in rijden. Doordeweeks probeer ik 'm zoveel mogelijk te laten staan. Aan een video wil ik tzt gaan beginnen.Mooi te lezen dat de Z4 je bevalt! Nu niet al te veel in rijden, anders is het straks niet meer speciaal. Ben benieuwd naar een onboard filmpje, volgens mij heb ik eens gelezen dat je behoorlijk profi video-apparatuur hebt, eens een high-res filmpje van maken. 8)
Thankssiegerdehaan89 schreef:Femme, zoals ik in mijn voorstel topic al schreef, Alle respect voor jou en je meer dan beeldschone Z4.
Ik ben totáál geen BMW fan, maar deze is waanzinnig gaaf. Goede smaak hoor.
Eh, ennehm, ehhm... Zou je zo vriendelijk willen zijn om eens wat kleurnummers te PB/Mailen van deze kleur? Zit er ernstig over na te denken om mijn volgende alfaatje deze kleur te laten geven mits de prijzen een beetje binnen het normale blijven...![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 11 gasten