Bij deze stel ik mezelf even voor. Mijn naam is Remko Visser. Ik woon in Friesland. Ik postte vroeger af en toe eens wat op gummen en ik lees hier regelmatig mee. Ik rijd meestal BMW, momenteel een E30 325i touring. Met 340.000km goed ingereden. Ooit ben ik eens begonnen met een Renault 5 gt turbo en daarna werd het dus voornamelijk BMW. Ik zou nog wel eens een E28 m5 willen rijden. Genoeg vermogen in combinatie met een ouderwetse onderstel setup. Bovendien een prachtige auto om te zien. De meeste auto's die hieronder staan heb ik niet langer gehad dan een half jaar. De beste herinneringen heb ik aan de E28 524td en E28 525e. Een fijne zitpositie, een perfect stuurgevoel en een ideale wielbasis om lekker dwars te gaan.
Renault 5gt turbo - Grijs / 13" turbine
BMW E21 320/6 - Saphirblau / 15" Rial
BMW E30 320i 2drs - Diamantschwarz / sportstoelen / 15" BBS
BMW E28 524td - Diamantschwarz / sportstoelen / 15" BBS
Alfa Romeo 164td - Grijs / zwart leer / 16" Speedline
BMW E34 524td - Zinnoberrot / 15" BBS
BMW E34 525tds - Diamantschwarz / 15" BBS
BMW E34 535i - Malachitgrun / beige leer / 17" Alpina
BMW E28 525e - Arktisblau / 15" MSW
Volvo 850 2.5 10v - Zwart / 15"
BMW E34 525tds - Calypsorot / zwart leer / 16" BBS
BMW E30 320i 2drs - Diamantschwarz / sportstoelen / 14" BBS edition
BMW E30 325i touring - Diamantschwarz / sportstoelen / 15" BBS
[IMG
[IMG:600:450]http://i196.photobucket.com/albums/aa3/ ... 535i-1.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i196.photobucket.com/albums/aa3/ ... 525E03.jpg[/img]
[IMG:575:383]http://i196.photobucket.com/albums/aa3/ ... ka/tds.jpg[/img]
[IMG:800:565]http://i196.photobucket.com/albums/aa3/ ... nen052.jpg[/img]
