Clubspecials Zandvoort 16 juli a.s
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
We hebben het er inderdaad even over gehad
Ik zal ook niet zeggen dat hij een rustige rijder is, op het circuit gaat hij er flink voor.
Maar zo uit het filmpje vond ik het wel meevallen. Ik begreep ook van hem dat hij zich nog irriteerde aan die slakken om hem heen die geen ruimte gaven.
Maar je hebt gelijk, rijden in de recreatie klasse is niet echt om met dit soort rijstijlen aan te komen. Is te druk en teveel onervaren coureurs/piloten.
Volgens mij wist hij niet dat jij het was, hij d8 dat er een M3 achter hem zat
Ik zal ook niet zeggen dat hij een rustige rijder is, op het circuit gaat hij er flink voor.
Maar zo uit het filmpje vond ik het wel meevallen. Ik begreep ook van hem dat hij zich nog irriteerde aan die slakken om hem heen die geen ruimte gaven.
Maar je hebt gelijk, rijden in de recreatie klasse is niet echt om met dit soort rijstijlen aan te komen. Is te druk en teveel onervaren coureurs/piloten.
Volgens mij wist hij niet dat jij het was, hij d8 dat er een M3 achter hem zat
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Tsja.... maar die slakken reden hun auto niet kort op een voor hun onbekende baan. Ik weet het, een beetje een lullige opmerking, maar dit soort akties bevordert nou niet echt het imago van dit soort dagen, en dat vind ik jammer.ErikKramer schreef:.... Ik begreep ook van hem dat hij zich nog irriteerde aan die slakken om hem heen die geen ruimte gaven.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Als ik die foto's zie gaan er echt heel veel mensen af in de Gerlach. Die mini, de 306, de Alpine.
In de racerij is het niet anders. Echt veel mensen gaan daar in de fout. Zien mensen niet dat er een hoogteverschil is en hun auto daardoor in onbalans komt, vooral omdat ze teveel sturen, te abrubt remmen en gaslos laten?
Of zijn alle anderen zo slim dat ze dat wel zien en dus daar nooit in de problemen komen?
Zo moeilijk is dat stuk niet hoor.
In de racerij is het niet anders. Echt veel mensen gaan daar in de fout. Zien mensen niet dat er een hoogteverschil is en hun auto daardoor in onbalans komt, vooral omdat ze teveel sturen, te abrubt remmen en gaslos laten?
Of zijn alle anderen zo slim dat ze dat wel zien en dus daar nooit in de problemen komen?
Zo moeilijk is dat stuk niet hoor.
- Desmond Prins
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
- Locatie: Vaassen
- Contacteer:
Ook in de audi-s Was het regelmatig raak. Ik schoof er daar ook bijna af. Miste mijn rempunt doordat er ineens iets heel erg rap mij passeerde.
http://www.anderefoto.nl Staan ook nog een lading foto's.
Edit:Link aangepast
http://www.anderefoto.nl Staan ook nog een lading foto's.
Edit:Link aangepast
Laatst gewijzigd door Desmond Prins op 17 jul 2006, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ruud Bosch
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 17 mar 2006, 23:47
- Locatie: Sweet Lake City
- Contacteer:
Dat is precies waar ik wel meer dan een paar keer "bang" voor geweest ben. En je kan zelf nog zo goed uitkijken, je doet er geen f*ck aan als een ander op die manier bij jou binnen rijdt.Stéphane schreef: Dat is gewoon 'an accident waiting to happen' ofwel eenzijdig ofwel iemand die onderstuurd je rechterportier ingehoekt komt door het 'uitremmen'.
Volgens mij reed er bijna permanent een of twee autos van de organisatie op de baan, maar ik geloof niet dat er iemand af gehaald is.Stéphane schreef: Je bent meer bezig met de auto's om je heen dan met het rijden van een leuk rondje. En dat roept weer frustratie en agressie op en dat leidt weer tot ellende.
Je zou als organisatie een auto in het veld moeten laten meerijden die mensen er uit kan halen als dat nodig is. Vlaggen negeren is trouwens gelijk van de baan halen. Jij wilt racen, dan ook volgens de spelregels: zwarte vlag en lekker naar huis.
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Tijd voor een paar kiekjes:
Twee M3's van Driving-Fun
[img:150:128]http://img54.imageshack.us/img54/4075/img1447oq3.th.jpg[/img]
Op de achtergrond de snelle Leon van Tristan
[img:150:128]http://img475.imageshack.us/img475/8986 ... qu2.th.jpg[/img]
Twee M3's van Driving-Fun
[img:150:128]http://img54.imageshack.us/img54/4075/img1447oq3.th.jpg[/img]
Op de achtergrond de snelle Leon van Tristan
[img:150:128]http://img475.imageshack.us/img475/8986 ... qu2.th.jpg[/img]
- Desmond Prins
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
- Locatie: Vaassen
- Contacteer:
- Tristan
- Berichten: 13333
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
[img:600:400]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0029.jpg[/img]
[img:600:400]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0089.jpg[/img]
Druk, druk, druk.
[img:600:400]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0089.jpg[/img]
Druk, druk, druk.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
- Contacteer:
@Ruud: Dat van de meerijdende auto's las ik ook net op een ander forum. Blijkbaar dan toch niet helemaal op een werkende manier uitgevoerd.
Maar eigenlijk is het toch compleet van de zotten om zoveel mensen (+auto's) tegelijkertijd met relatief weinig tot geen circuitervaring het circuit op te sturen zonder enige vorm van instructie? Als je iets minder mensen laat rijden kunnen mensen zich ook meer richten op het zelf goed rijden, zonder in de verleiding te komen mensen persé in te willen halen.
Misschien dat mijn gedachtengang ook wat anders is. Het gaat mij op dat soort dagen er vooral om dat ik gewoon leuke rondjes rijdt, met het gevoel dat ik alles uit de auto gehaald heb wat er binnen mijn capaciteiten op dat moment in zit. Inhalen vind ik meer bijzaak dan dat ik het belangrijk vind. Ik ben meer voor mijzelf bezig dan dat ik me met anderen bezig houdt. Is trouwens ook mijn instelling als ik op de Ring rijdt. Waarbij dat overigens dit jaar én door mijn whiplash én kort daarna een defecte motor ook al weer veel minder is dan ik me daarvan had voorgesteld, maar dat terzijde.
Maar eigenlijk is het toch compleet van de zotten om zoveel mensen (+auto's) tegelijkertijd met relatief weinig tot geen circuitervaring het circuit op te sturen zonder enige vorm van instructie? Als je iets minder mensen laat rijden kunnen mensen zich ook meer richten op het zelf goed rijden, zonder in de verleiding te komen mensen persé in te willen halen.
Misschien dat mijn gedachtengang ook wat anders is. Het gaat mij op dat soort dagen er vooral om dat ik gewoon leuke rondjes rijdt, met het gevoel dat ik alles uit de auto gehaald heb wat er binnen mijn capaciteiten op dat moment in zit. Inhalen vind ik meer bijzaak dan dat ik het belangrijk vind. Ik ben meer voor mijzelf bezig dan dat ik me met anderen bezig houdt. Is trouwens ook mijn instelling als ik op de Ring rijdt. Waarbij dat overigens dit jaar én door mijn whiplash én kort daarna een defecte motor ook al weer veel minder is dan ik me daarvan had voorgesteld, maar dat terzijde.
- Desmond Prins
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
- Locatie: Vaassen
- Contacteer:
Hier een fotolinkje vanaf het Saabforum.
http://www.averell.net/de/PWP/saabdag/
http://www.averell.net/de/PWP/saabdag/
- Tristan
- Berichten: 13333
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Hier 3 korte filmpjes die een vriend van mij gemaakt heeft. Zoals je ziet kon ik bijna nergens voluit gaan:ErikKramer schreef: Heb je trouwens nog video beelden van de clubspecials?
http://www.538.nl/~ddx/crz/6.avi
http://www.538.nl/~ddx/crz/7.avi
http://www.538.nl/~ddx/crz/8.avi
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: JagOnTrack en 122 gasten