Inderdaad, gewoon andersom in de auto gaan zittenTom944 schreef:Bij onze Sr3 moet ik nog even het schakelsysteem omdraaien. De vorige eigenaar was vanaf het begin gewend op te schakelen door de pook naar voren te drukken, dit willen we andersom hebben, vrij eenvoudig te bereiken.
Radical Sr3
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
-
Luco
apparaatje kost 330 euro, heb het net gemonteerd en afgesteld op de df dagNiels schreef:Druk op het versnellingspedaal en gas lossen = opschakelen bij motorfietsen idd. maar dit vraagt wel iets gewenning. Je kunt een quickshifter monteren en dan kun je gewoon vol gas houden bij opschakelen aangezien het systeem dan even zeer kortstondig de ontsteking onderbreekt. Schijnt niet de wereld te kosten en als je toch op zoek naar secondes bentTom944 schreef:Eigenlijk is het een standaard Hayabusa versnellingsbak. Bediening werk weer wel iets anders, gas iets los en je trekt hem in de volgende versnelling en wel koppelen om terug te schakelen.Niels schreef:Aan de filmpjes te zien lijkt het me dat er ook een quick shifter op zit of niet?
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
Wat me nu pas opviel, we hebben ook nog naar letterlijk die auto gekeken. Ze gebruikten die auto schijnbaar als trainingsauto omdat ze nog wat serieuzer spul hadden staan. Kreeg er een erg goed gevoel bij dus als iemand nog iets van plan is, wellicht interessant?Stéphane schreef:Da's een SR-8, op deze pagina zie je een SR-3 met lousy camerawerk van mij aan boord:Macboy schreef:Voor de sceptici: bizarder kan echt niet
(niet bestaand woord maar goed)
http://www.youtube.com/watch?v=4-ydoptH_bw
http://www.8200rpm.com/index.php?p=1&t=3&lang=nl
Blijft mooi spul, eerst maar eens rijdenluco hornsveld schreef:apparaatje kost 330 euro, heb het net gemonteerd en afgesteld op de df dagNiels schreef:Druk op het versnellingspedaal en gas lossen = opschakelen bij motorfietsen idd. maar dit vraagt wel iets gewenning. Je kunt een quickshifter monteren en dan kun je gewoon vol gas houden bij opschakelen aangezien het systeem dan even zeer kortstondig de ontsteking onderbreekt. Schijnt niet de wereld te kosten en als je toch op zoek naar secondes bentTom944 schreef: Eigenlijk is het een standaard Hayabusa versnellingsbak. Bediening werk weer wel iets anders, gas iets los en je trekt hem in de volgende versnelling en wel koppelen om terug te schakelen.
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
In een ander topic heeft Mark deze foto's geplaatst :

De testdag ging zelf wat minder geslaagd, door een aantal problemen niet veel kunnen rijden en huiswaards gekeerd met een kapotte koppakking. We hebben de reden hiervan wel vastgesteld en hoop dat we het op de goede manier kunnen oplossen. Koppie zit erinmiddels weer op, moet alleen nog afbouwen (throttlebodies, intercooler
, hoop spul). Volgende week afmaken en weer een zolder donderdag gaan proberen
.
Ziet er weer super uit Nauta!Mark Nauta schreef:Een 3-tal foto's van de eerste testdag enkele weken geleden.
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_4274copy.jpg[/img]
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_4319copy.jpg[/img]
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/MPN_4701copy.jpg[/img]
De testdag ging zelf wat minder geslaagd, door een aantal problemen niet veel kunnen rijden en huiswaards gekeerd met een kapotte koppakking. We hebben de reden hiervan wel vastgesteld en hoop dat we het op de goede manier kunnen oplossen. Koppie zit erinmiddels weer op, moet alleen nog afbouwen (throttlebodies, intercooler
- Ralph Wolf
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:23
- Locatie: Culemborg
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
