Daar baal ik enorm van - bewust links blijven
- Macboy
Ik had deze dicht willen gooien, omdat er al een draad over is (meerdere) maar inmiddels zitten hier ook alweer 3 pagina's volgepraat dus laat het wel even zo. Voortaan wel even zoekpoging doen he ?

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=4988

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=4988
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Dat is ook mijn ervaring. 8)Bert ///M3 schreef:Ik heb er niet zo veel last van meestal.
Maar ik denk dat het ook deels aan jezelf ligt zoals Marcel al zegt. Vroeger had ik nog wel eens de gewoonte om met 180 aan te komen rijden, vlak er achter stevig remmen en dan wachten tot die ander aan de kant gaat, word ook als aggresief gezienTegenwoordig laat ik het gas al vroeg los, maar laat er nog wel zo veel vaart in zitten dat je dichterbij komt. meestal snappen ze de hint dan wel en het komt niet echt aggresief over.
Ik wordt juist moedeloos van die 'slapers'.....zitten ze honderduit te lullen met hun passagier, maar opletten ho maar, levensgevaarlijk!Rico v Velzen schreef:De slapers heb ik niet zo'n probleem mee, nee vooral de Koos Spee knechtjes zijn het probleem.

- wooter
Het hangt ervan af hoe "gehaast" je bent en wat voor verkeer het is... Ik pendel elke dag met de CC op 127 km/u, en er zitten er wel slapers tussen, maar ik rij toch nog liever in de pré-spits dan op een middag rond. Vaak ga ik er ook gewoon rechts voorbij als dat lukt.
Tijdens de "90 km/u - smog" in België enkele maanden zat ik achter een dametje in een Polo die een dikke 50 km lang koppig links bleef rijden tegen 90 km/u (hoewel 120 km/u toegelaten was). Heb 'r gewoon gevolgd, en toen ze ergens stopte alle binnenverlichting in m'n wagen aangedaan en vriendelijk 'r te woord gestaan. En dat bedoel ik letterlijk: ze dacht dat ik een malloot was (ben ik ook) maar wist dus niet dat 1) ze rechts moest houden op de snelweg, 2) ze na Leuven probleemloos 120 km/u mocht rijden, en 3) het rechts inhalen een overtreding was voor mij die me m'n rijbewijs zou kunnen kosten. Ik heb 'r even aangegeven waar ze alle nieuwe verkeersregels kon terugvinden, en heb 'r een goeie avond gewenst.
Lomp, idioot en gevaarlijk van mij, maar ik denk dat vele asociale gedragingen vaak terug te leiden zijn op het niet voldoende kennen van het verkeersreglement.
Tijdens de "90 km/u - smog" in België enkele maanden zat ik achter een dametje in een Polo die een dikke 50 km lang koppig links bleef rijden tegen 90 km/u (hoewel 120 km/u toegelaten was). Heb 'r gewoon gevolgd, en toen ze ergens stopte alle binnenverlichting in m'n wagen aangedaan en vriendelijk 'r te woord gestaan. En dat bedoel ik letterlijk: ze dacht dat ik een malloot was (ben ik ook) maar wist dus niet dat 1) ze rechts moest houden op de snelweg, 2) ze na Leuven probleemloos 120 km/u mocht rijden, en 3) het rechts inhalen een overtreding was voor mij die me m'n rijbewijs zou kunnen kosten. Ik heb 'r even aangegeven waar ze alle nieuwe verkeersregels kon terugvinden, en heb 'r een goeie avond gewenst.
Lomp, idioot en gevaarlijk van mij, maar ik denk dat vele asociale gedragingen vaak terug te leiden zijn op het niet voldoende kennen van het verkeersreglement.
- Rambler