Hallo,
Bedankt voor het detail informatie over uw auto geschiedenis. Het lijkt je een goed persoon. Ik wil u meedelen dat ik zal kopen, je auto zoals ik al gesloten plan van de verhuizing naar Europa snel, maar ik heb ook een zakelijk voorstel voor u uit.
Ik ben een oorlog vertiran met de VN-troepen in Irak, over de oorlog tegen terrorism.Iserved in de 1e Armored Division in Bagdad kunt u deze website bekijken
http://www.washblog.com/story/2007/1/21/213959/546
Gebaseerd op de Verenigde Staten de wetgevende en de uitvoerende beschikking voor militaire actie Irak, ik ben onder de soldaten die hebben kritiek geuit op het beleid van de VS op Iraq.Based op deze, i zijn rechter martialled en onschuldige gevonden en dat heb ik ook een sterke mening de weg naar vrede in Irak . Ik moet een auto voor mezelf als ik zal worden verplaatst naar Europa, omdat sommige van de veiligheid, en dat is de reden waarom ik contact met u opgenomen zodat u kunnen we samen naar mijn hoofd plan te investeren in europa. Als gevolg van deze, is het belangrijk voor me om naar u dat ik in mijn bezit is de som van $ 16,2 miljoen USD. die ik van ruwe olie behandelen in Irak.
Ik neergelegd dit geld met een rood kruis agent hem te informeren dat we voor het maken van contact met de echte eigenaar van het geld. Het is onder mijn bevoegdheid tot het goedkeuren van wie komt zij voor dit geld. Ik wens gebruik te maken van dit geld voor charitatieve doeleinden in Turkije, waar we ongeveer 3 miljoen Iraakse vluchtelingen. U moet voor een bezoek aan deze plaatsen.
Ik wil het geld op voorraad vis uit Noorwegen naar deze vluchtelingen omdat basis van mijn ervaring op slag de grond in deze plaatsen, zij het ontbreken veel vis en vlees toe te voegen aan hun belabberd en ongeschikt voor de maaltijden die ze in kleine hoeveelheid alleen voor houd ze wonen tot God weet wanneer het probleem is afgelopen. In plaats van deze terroristen om het geld en uitgeven op de aankoop van wapens uit Rusland, is het beter channeled van de besparing op de wereld. Ik kan me niet bewegen dit geld naar de Verenigde Staten, want ik zal worden in Europa ongeveer 3years, dus ik moet iemand die ik kan vertrouwen. Als u dit accepteert, zal ik het geld over naar Europa, waar u wordt de begunstigde, want ik ben momenteel de afwikkeling van een aantal scores met de vijfhoek, dus ik kan niet worden parading een dergelijk bedrag, dus ik nodig hebben om iemand als de begunstigde. Ik ben een Amerikaanse en een intelligence officer voor dat, dus ik heb een 100% authentieke middel van de overdracht van het geld via de diplomatieke koerier. Ik hoef u akkoord gaat en al is gedaan.
Neem als je geïnteresseerd bent in deze transactie zal ik u de volledige informatie die u nodig heeft voor ons de uitvoering van deze transactie met succes. Ik besloot om iemand vinden dat reëel is en niet denkbeeldig, en dat is de reden waarom ik naar een beveiligde site waar de auto kan ik er zeker van zijn dat de persoon is reëel. Ik denk dat ik kan vertrouwen you.Right Nu ben ik heel voorzichtig zijn met de manier waarop ik mede onder te brengen teneinde elke vorm van risico tot dit geld uiteindelijk in uw custody.i wordt aan u te communiceren via e-mail en zou ook u een oproep wanneer het nodig is om u te informeren over alle belangrijke information.I wilt u te dapper en dat heb ik ook alles onder control.I hebben om het bewijs van dit fonds in mijn bezit om je te laten zien dat alles is authentiek.
Als je geïnteresseerd bent stuur me dan je persoonlijke mobiele nummer, zodat ik contact met u kunnen opnemen voor verdere vragen wanneer ik in een beveiligde plaats. Ik schrijf vanuit een nieuwe e-mailaccount dus als u niet geïnteresseerd bent geen antwoord op deze e-mail en verwijdert u dit bericht, indien er geen reactie na 3days Ik zal dan zoeken naar iemand anders. Ik doe dit op vertrouwen, dus ik zou willen dat je opzij zetten elke daad van hebzucht of de gedachte van vals spelen zoals we hebben veel te winnen in deze business realtionship. 16,2 miljoen USD is een hoop geld dat is de droom van anyone.I ben in Irak op dit moment op een persoonlijke reis om dit geld en stuur het naar u als we komen tot een goede overeenkomst.
Ik wacht tot uw contactgegevens zodat we kunnen gaan. In minder dan 5days het geld had moeten worden gewezen op uw account en ik zal dan voor mijn geld. Ik geef u 20% van het totaal en 80% is voor mij. Ik hoop dat ik eerlijk ben geweest over deze deal.
Groeten,
Darrel Anderson,