[img:1024:683]http://www.driving-fun.com/DSC/1.jpg[/img]
[img:1024:683]http://www.driving-fun.com/DSC/2.jpg[/img]
Stoer Jitse! 8)
En nu kom je er ook niet meer langs, hoe ging je eerste raceweekend?

'Elmar's stickerpaleis, plak maar raak voor een knaak' was het toch?Elmar schreef:Wijs he. Waar kan je die stickers laten maken?
Het ging best aardig met Jitse. Vrijdag als 2 de van de 4 Mini's gekwalificeerd. Zaterdag in de regen 2 de gefinished. Zondag op droog 3 de. Voor zijn allereerste races ooit is dat absoluut niet verkeerd. Meindert van Buuren coacht hem en was erg tevreden over z'n debuut: "Hij is uit het goede hout gesneden.". Dat is heel leuk om te horen. Er is dus hoop!Cor Dame schreef:Hoe ging het eigenlijk met het racen zelf:
:
:
Gr.
Cor
Lijkt me wel wat, denk alleen niet dat ik genoeg budget heb.Jan Ozephius schreef:Het ging best aardig met Jitse. Vrijdag als 2 de van de 4 Mini's gekwalificeerd. Zaterdag in de regen 2 de gefinished. Zondag op droog 3 de. Voor zijn allereerste races ooit is dat absoluut niet verkeerd. Meindert van Buuren coacht hem en was erg tevreden over z'n debuut: "Hij is uit het goede hout gesneden.". Dat is heel leuk om te horen. Er is dus hoop!Cor Dame schreef:Hoe ging het eigenlijk met het racen zelf:
:
:
Gr.
Cor
Tijdens de Pinksterraces op CPZ de volgende ronde. Ik kan niet wachten.![]()
Voor wie nog aspiraties heeft hier: er zijn nog stoeltjes vrij bij M7racing. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Stuur me even een pb tje of neem rechtstreeks contact op met Dick van Raak (teameigenaar van M7racing).
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Jan, doe de groeten aan Dick!Jan Ozephius schreef:Het ging best aardig met Jitse. Vrijdag als 2 de van de 4 Mini's gekwalificeerd. Zaterdag in de regen 2 de gefinished. Zondag op droog 3 de. Voor zijn allereerste races ooit is dat absoluut niet verkeerd. Meindert van Buuren coacht hem en was erg tevreden over z'n debuut: "Hij is uit het goede hout gesneden.". Dat is heel leuk om te horen. Er is dus hoop!Cor Dame schreef:Hoe ging het eigenlijk met het racen zelf:
:
:
Gr.
Cor
Tijdens de Pinksterraces op CPZ de volgende ronde. Ik kan niet wachten.![]()
Voor wie nog aspiraties heeft hier: er zijn nog stoeltjes vrij bij M7racing. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Stuur me even een pb tje of neem rechtstreeks contact op met Dick van Raak (teameigenaar van M7racing).
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast