DAAROM ben ik als BMW rijder overgestapt.En gedraag ik me als BMW rijder in een audi

..gaap. Ja, het ligt inderdaad aan de BMW rijders zelf...Robin schreef:LOL was jij erbij dan.Dacht 't niet.Ferdinand schreef:-1, wat een volstrekte leuterkoek is dit. Je denkt dat het zo isRobin schreef: Zo is het. 100%.Been there done that.
2000, mooie Audi S3 met chip, kon wel met 50 in z'n 1 hier over de promenade rijden tussen winkelend publiek door, men vond het best, bestelbusjes deden/doen dat ook nog steeds.
2001: eerste BMW: stapvoets rijdend gaat het winkelend publiek/voetgangers/fietsers
(om bij m'n parkeervak tekomen en ik wóón hier notabene met parkeervergunning) hier in 't centrum NIET voor je aan de kant....zeikerig kijkend naar die BMW...vaak.
2008: Nog steeds same fokking story.
Woon je in een normale woonwijk? Ik woon in een winkelcentrum van een middelgrote plaats met parkeerplaatsen die door/over een promenade gaan. Ik geef het je te doen. Met een bestelwagentje en een van jetsers voorziene nieuwe BMW. Probeer maar.
Nou had jij een Mini en dat vindt iedereen wel OK, een 1 serie ook nog wel, heeft wat aandoenelijks, vandaar dat jij 't waarschijnlijk in de praktijk nog niet mocht meemaken(gelukkig voor je)
En je hebt hem nog wel eens in die "snakkerige" BMW van je meegenomenRico v Velzen schreef:Rij ik op het Hoendiep (meubelboulevard) rond een uur of 5 zit er een overgewaardeerde BMW Z3Qp (rijder) voor me.. zijn auto leek verdacht veel op die van de topicstarter.. en even zwaaien ? nee hoor :twisted:![]()
![]()
![]()
Rico v Velzen schreef:Rij ik op het Hoendiep (meubelboulevard) rond een uur of 5 zit er een overgewaardeerde BMW Z3Qp (rijder) voor me.. zijn auto leek verdacht veel op die van de topicstarter.. en even zwaaien ? nee hoor :twisted:![]()
![]()
![]()
Oud = o.k.Elmar schreef:Hey Jan, ouwe reller...hoelang deed jij over een rondje Spa met je GT3 met nieuwe semi's en superspeciaal onderstel? :twisted:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Rogerb en 1 gast