Die heb ik ook wel eens gezien, die heeft van die roostertjes in zijn motorkap die niet eens open, dus nep zijn.....beetje jammerTom schreef:Gister een fout bespoilerde Z3 Coupe gezien met zo'n ouwe kale pimp en een nat blondje om mee te showen.

personenauto
84-ZH-BZ
Merk MERCEDES-AMG
Handelsbenaming CLK63 AMG BLACK SERIES
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 06-02-2012
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 06-02-2008
BPM € 54584
Bruut!Marcel van Meerbeek schreef:Gisteren in de avond op de A12 Zoetermeer richting Den Haag.
Zat zelf met een gangetje van 100 km/u op de rechter baan te sukkelen, toen deze bodybuilder in mijn spiegels verscheen. Wielkasten mooi uitgebouwd, netjes 120 km/u kwam hij voorbij rijden...een CLK63 AMG Black Series![]()
personenauto
84-ZH-BZ
Merk MERCEDES-AMG
Brandstof Benzine
Overzicht
BPM € 54584
Mooie donkerblauwe uitvoering met een beetje dtm look spul erop. Doe mij die maar!!!
Haha, maar luid is de Gallardo ook hoor. Maar de Diablo is inderdaad overtreffende trapMartijn Koevoets schreef:Sorry, niet te vergelijken met de A31-Diablo.Luuk schreef:Lamborghini en oorverdovend zijn inderdaad synoniemen![]()
Zo ervaarde ook ik gister:
http://123video.nl/playvideos.asp?MovieID=266396&
Waarschijnlijk stond deze anderhalve maand geleden bij mij op de zaak, in s-gravendeel. wel komisch. want die week verscheen er op autogespot nog een blackseries 63amg in s-gravendeel. deze was alleen rechtsgestuurd en zwart.indobesar schreef:Bruut!Marcel van Meerbeek schreef:Gisteren in de avond op de A12 Zoetermeer richting Den Haag.
Zat zelf met een gangetje van 100 km/u op de rechter baan te sukkelen, toen deze bodybuilder in mijn spiegels verscheen. Wielkasten mooi uitgebouwd, netjes 120 km/u kwam hij voorbij rijden...een CLK63 AMG Black Series![]()
personenauto
84-ZH-BZ
Merk MERCEDES-AMG
Brandstof Benzine
Overzicht
BPM € 54584
Mooie donkerblauwe uitvoering met een beetje dtm look spul erop. Doe mij die maar!!!
[img:750:469]http://images.motortrend.com/features/a ... r_view.jpg[/img]
Tegenwoordig pas na 4 jaar APK?Marcel van Meerbeek schreef:Gisteren in de avond op de A12 Zoetermeer richting Den Haag.
personenauto
84-ZH-BZ
Merk MERCEDES-AMG
Brandstof Benzine
Overzicht
BPM € 54584
Gebruikers op dit forum: EmielS60 en 7 gasten