Ik weet het ff niet...........
- atomchris
- Berichten: 905
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14
Ik weet het ff niet...........
Hoe maak je nou precies een burn-out met een RWD?????(dus dat je op de plek blijft staan...........)
Erg he dat ik het niet weet..............
En oh ja: http://nl.youtube.com/watch?v=EaZ6khfaa ... e-bmw-130i
Hoe doe je dit in GODSNAAM!?!?!?! is dit gewoon puur power om hem ze te laten glijden????(naast de stuurkunsten van deze killer chauffeur.... 8) )
Erg he dat ik het niet weet..............
En oh ja: http://nl.youtube.com/watch?v=EaZ6khfaa ... e-bmw-130i
Hoe doe je dit in GODSNAAM!?!?!?! is dit gewoon puur power om hem ze te laten glijden????(naast de stuurkunsten van deze killer chauffeur.... 8) )
Laatst gewijzigd door atomchris op 07 mar 2008, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Pffff, wannabee transferium patser... Maar het is heel simpel in principe, maar ik betwijfel of de exige genoeg koppel ervoor heeft
Ook is het niet echt lekker voor je materiaal, maar een keertje kan die engelse zooi vast wel tegen...
Gewoon je rem erop houden! Zo hard dat je voorwielen genoeg remkracht hebben om je auto stil te houden, maar niet TE hard, want je motor moet wel je achterwielen door zijn remkracht op de achteras heentrekken. Stinkende remmen (achter) krijg je er dus wel door 8)
Ook is het niet echt lekker voor je materiaal, maar een keertje kan die engelse zooi vast wel tegen...
Gewoon je rem erop houden! Zo hard dat je voorwielen genoeg remkracht hebben om je auto stil te houden, maar niet TE hard, want je motor moet wel je achterwielen door zijn remkracht op de achteras heentrekken. Stinkende remmen (achter) krijg je er dus wel door 8)
- atomchris
- Berichten: 905
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14
Zoiets dacht ik al.......maar ging twijfelen,door dat rem verhaal,ik dacht dat kan niet goed zijn........Maik schreef:Pffff, wannabee transferium patser... Maar het is heel simpel in principe, maar ik betwijfel of de exige genoeg koppel ervoor heeft
Ook is het niet echt lekker voor je materiaal, maar een keertje kan die engelse zooi vast wel tegen...
Gewoon je rem erop houden! Zo hard dat je voorwielen genoeg remkracht hebben om je auto stil te houden, maar niet TE hard, want je motor moet wel je achterwielen door zijn remkracht op de achteras heentrekken. Stinkende remmen (achter) krijg je er dus wel door 8)
Ik ga het niet doen met de exige...was gewoon een vraag die ik me afvroeg(had het er met een collega over!!!)
Bedankt Maikkie!
-
- Berichten: 5285
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Maik schreef:Pffff, wannabee transferium patser... Maar het is heel simpel in principe, maar ik betwijfel of de exige genoeg koppel ervoor heeft
Ook is het niet echt lekker voor je materiaal, maar een keertje kan die engelse zooi vast wel tegen...
Gewoon je rem erop houden! Zo hard dat je voorwielen genoeg remkracht hebben om je auto stil te houden, maar niet TE hard, want je motor moet wel je achterwielen door zijn remkracht op de achteras heentrekken. Stinkende remmen (achter) krijg je er dus wel door 8)
Ergo, je helpt de hele bende naar de tering.
-
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02
- frank de jonge
- Berichten: 9719
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- Contacteer:
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- atomchris
- Berichten: 905
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Dennis,
Wederom stel je diep teleur.
Ik had je zo hoog in achting staan.
Krijgen we weer Dennis alias The Hague Drift Possie Cavallino Drenthe poser, donuts, patser tips
Wederom stel je diep teleur.
Ik had je zo hoog in achting staan.
Krijgen we weer Dennis alias The Hague Drift Possie Cavallino Drenthe poser, donuts, patser tips
Maar je verhaal klopt volgens mij welJe kan dan ook nog de rem erophouden en doseren en sturen tegelijk. Kun je op 1 plek heeeel clean donuts draaien.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
Chris, hier wordt het nog even voorgedaan, en ook hoe je daarmee je oude computeronderdelen een straf kunt geven. http://www.youtube.com/watch?v=ffq8wOhFSvE
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Tiff Needell - Burning Rubber
http://nl.youtube.com/watch?v=sPC1ZAPo09Y
http://nl.youtube.com/watch?v=sPC1ZAPo09Y
-
OnlineMartijnGizmo
- Berichten: 12751
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Ik weet het ff niet...........
Handgeschakeld neem ik aan?atomchris schreef:Hoe maak je nou precies een burn-out met een RWD?????(dus dat je op de plek blijft staan...........)
- flink toeren maken (zeg 3500-4000)
- voet in 1 keer van de koppeling en meteen op het rempedaal
- rem genoeg vasthouden om de auto op z'n plek te houden, maar weer niet zoveel dat je de motor smoort
- beetje pulserend gasgeven, zodat je niet constant in de begrenzer hangt
- optioneel: stoer zwaaien naar de camera
- doorgaan tot motor/banden/aandrijfassen/onderdeel naar keuze het begeeft
-
- Berichten: 5285
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Re: Ik weet het ff niet...........
Martijn Koevoets schreef:Handgeschakeld neem ik aan?atomchris schreef:Hoe maak je nou precies een burn-out met een RWD?????(dus dat je op de plek blijft staan...........)
- flink toeren maken (zeg 3500-4000)
- voet in 1 keer van de koppeling en meteen op het rempedaal
- rem genoeg vasthouden om de auto op z'n plek te houden, maar weer niet zoveel dat je de motor smoort
- beetje pulserend gasgeven, zodat je niet constant in de begrenzer hangt
- optioneel: stoer zwaaien naar de camera
- doorgaan tot motor/banden/aandrijfassen/onderdeel naar keuze het begeeft
HAHHAHAHA, ''optioneel:.........camera''
- atomchris
- Berichten: 905
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14
Ik heb wel een keer donuts gemaakt(met de caterham driving exsperience.....)
zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=c_xkz9k5uxA
http://www.youtube.com/watch?v=Q5mgYrkp6tI
Let vooral ff op het applaus.......
zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=c_xkz9k5uxA
http://www.youtube.com/watch?v=Q5mgYrkp6tI
Let vooral ff op het applaus.......
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
- atomchris
- Berichten: 905
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14
We mochten maar een keer of 6 de baan op,en dan moest je steeds wachten,aangezien dat het mijn eerste keer was dat ik moest driften(echt nog nooit eerder gedaan)vond ik het wel jammer dat ik niet wat meer kon rijden.........Mark Nauta schreef:Dat was een hele nette drift Chris, die 2e.
Al met al wel een leuke dag....... 8)
-
OnlineMartijnGizmo
- Berichten: 12751
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten