[img
[img
Een Alpina E90 B3 360pk haalt 285km, een normale E90 335i een slordige 270kmh onbegrenst. Een gechippede 135i met 360pk zal wel in die richting van 280kmh + zitten. De gexedede .35is in de USA met bijna 400pk heb ik geen specs van wat die dingen op top lopen, want dat doen/mogen/willen/durven/kunnen ze daar nooit.Marc RS4 schreef:Andre, wat zou een gechipte "losse" 135i halen op top?
Ik wil ook wel even een poging wagen Marc.Marc RS4 schreef:Andre, wat zou een gechipte "losse" 135i halen op top?
ha Hielke. Moet wel zeggen dat het mij geen fluit interesseert of ik 250, 280 of bijna 300 kan in dei 135i. Maakt me dan ook echt helemaal niets uit. Die kortere overbenging van Andre is natuurlijk wel wat je merkt. Ben benieuwd of die chip van AC Schnitzer op dit punt ook verbetering oplevert: snellere gasrespons en (nog) krachtiger doortrekken door de versnellingen heen. Want het is wel een beetje armoedig zo met dat matige standaard 135i blokje ...Hielke schreef:Ik wil ook wel even een poging wagen Marc.Marc RS4 schreef:Andre, wat zou een gechipte "losse" 135i halen op top?
Andre's van een kortere eindoverbrenging voorziene 135i zal nooit harder dan 265 kunnen lopen. Hij zit dan nl in de 6e versnelling aan zijn maximale toeren. Maar snel zit hij wel aan die topsnelheid![]()
Ik denk dat als je zonder over de financiën na te denken een e92 M3 kunt kopen, een 135i helemaal geen optie/alternatief is.
Een e92 M3 verkoopt zichzelf, net als alle M3's voorheen.. heb je die keus gemaakt dan is er geen alternatief. Dat een andere BMW netzo snel is, vind je niet relevant.
Uhm nee hoor. Zie topic van Ferdi in de showroom.Iedereen die kan kiezen, (Andre uitgezonderd, maar dat is omdat we weten hoe hij tegen autorijden/sturen vanuit zijn proffessie in de autosport aankijkt) zonder zich druk te maken over de kosten.. kiest gewoon een e92 M3, danwel een e90 M3.
Even zwart wit Nandor..Nandor schreef:Uhm nee hoor. Zie topic van Ferdi in de showroom.Iedereen die kan kiezen, (Andre uitgezonderd, maar dat is omdat we weten hoe hij tegen autorijden/sturen vanuit zijn proffessie in de autosport aankijkt) zonder zich druk te maken over de kosten.. kiest gewoon een e92 M3, danwel een e90 M3.
De ///M3 bestaat niet meer.
N.
Gebruikers op dit forum: Beut67, Kasteel, MParallel, Vanreijmersdal en 5 gasten