Zijn er nog mensen die deze sim spelen, ondanks alle nieuwe spellen op de markt?
Ik heb ook iets gehoord over een opvolger van GPL, is daar iets van bekend inmiddels?
Grand Prix Legends
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
- Berichten: 54819
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Ik. sinds een maand ofzo na ongeveer 2 jaar niet gesapeeld te hebben. De 2004 mod/demo ziet er GOED uit(cockpits zijn schitterend)
Vooral Zandvoort blijft een rollercoaster en alhoewel de Lotus 49 the car to beat is grijp ik qua sound vaak naar de Ferrari 312 of 'mooier' qua looks, maar zwaarder qua massa:De Honda V12. Prachtautootje.
Zo, nu nog ff RBRen en dan maffen.
oant moarn
Vooral Zandvoort blijft een rollercoaster en alhoewel de Lotus 49 the car to beat is grijp ik qua sound vaak naar de Ferrari 312 of 'mooier' qua looks, maar zwaarder qua massa:De Honda V12. Prachtautootje.
Zo, nu nog ff RBRen en dan maffen.
oant moarn

-
- Berichten: 54819
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Robin, ik zou doen wat Macboy zegt: voor iets zwaardere veren, achter slapper.
En dan diff: 3 platen erin, power/coast 60/55 ofzo. Dan heb je 60% sperwerking bij gasgeven en net geen 60 bij gas los, dat is wel lekker met insturen, vind ik.
En alles symmetrisch uitlijnen, standaard setups staan asymmetrisch, dat zijn echt klote setups vind ik.
En dan diff: 3 platen erin, power/coast 60/55 ofzo. Dan heb je 60% sperwerking bij gasgeven en net geen 60 bij gas los, dat is wel lekker met insturen, vind ik.
En alles symmetrisch uitlijnen, standaard setups staan asymmetrisch, dat zijn echt klote setups vind ik.
-
- Berichten: 54819
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
-
- Berichten: 54819
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Alsd die 85/30 en 60/55 de percentages aangeven, snap ik iets niet. De std setup is al 85%/30% dan en ik wilde MEER sperdiff bij acceleratie en 85% is de max. En toch een binnenste wiel wat spint nu met std setup 85/30 2 clutches. Terug naar 60% wil ik immers niet...Dennis Cavallino schreef:Robin, ik zou doen wat Macboy zegt: voor iets zwaardere veren, achter slapper.
En dan diff: 3 platen erin, power/coast 60/55 ofzo. Dan heb je 60% sperwerking bij gasgeven en net geen 60 bij gas los, dat is wel lekker met insturen, vind ik.
En alles symmetrisch uitlijnen, standaard setups staan asymmetrisch, dat zijn echt klote setups vind ik.
Graag uitleg want er klopt iets niet dan.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS en 12 gasten