Mack stelt zich voor
- Mack
Mack stelt zich voor
Hallo, mijn naam is Maarten, oftewel Mack. Sinds 2 jaar rijd ik de auto die ik al sinds mijn 14e wilde hebben: een Ford Mustang uit 1996. Donkergroen, 3.8L V6. Daarnaast heb ik nog een Fiesta uit 1993 voor in de stad...
Ik ben al lid van het Dutch Mustang & Ford Forum, het Ford Team Utrecht Forum en het Pumadriversforum, maar ook hier lid geworden voor de verhaaltjes over auto's en nieuwe meetings!
Naast rondjes rijden met de Mustang teken ik graag, ik heb een vrachtwagentik -> zie website. Voor degene die wat van vrachtwagens weten: de Pimp a Scania van Truckstar is mijn ontwerp.
Ik hoop jullie allen te ontmoeten op één van de meetings!
[IMG:640:512]http://img152.imageshack.us/img152/8824 ... 102lw5.jpg[/img]
Ik ben al lid van het Dutch Mustang & Ford Forum, het Ford Team Utrecht Forum en het Pumadriversforum, maar ook hier lid geworden voor de verhaaltjes over auto's en nieuwe meetings!
Naast rondjes rijden met de Mustang teken ik graag, ik heb een vrachtwagentik -> zie website. Voor degene die wat van vrachtwagens weten: de Pimp a Scania van Truckstar is mijn ontwerp.
Ik hoop jullie allen te ontmoeten op één van de meetings!
[IMG:640:512]http://img152.imageshack.us/img152/8824 ... 102lw5.jpg[/img]
- Nick Laarman
- Mack
Die jaNick Laarman schreef:Welkom en deze scania:

[img:768:522]http://home.planet.nl/~west2182/images/ ... nia-ws.JPG[/img]
Mack
http://www.mw16.homestead.com
- Boelsphotography
- Mack
De Scania rijdt -zover ik weet- elke week naar Italië met een bulkoplegger voor een bedrijf in Zuid-LimburgMike16v schreef:nice car , en wel trots zeker dat jou ontwerp nu in het echt rond rijdt met een 40ft container erachter:

Vanaf mijn 14e riep ik dat mijn eerste auto een Mustang werd. Iedereen lachte me uit, maar wie het laatst lacht...energy schreef:Ben ook helemaal gek van die wagen. Niet te opvallend, maar lijkt me echt super.
Nee het is geen V8, ja hij heeft wat lakschade en nee het is niet snelste maar ach... Ik vind het een schitterende auto, het ontwerp is tijdloos (niemand raadt dattie al 12 jaar oud is) en ik ben er blij mee... That's all that matters...
Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen in het "mijn auto"-gedeelte, de auto krijgt binnenkort nieuwe koplampen en dan wordt hij nog mooier...

-
- Niall
- Downforce Dennis
Welkom Mack! Mooie nick trouwens, mbt je voorliefde voor trucks die ik zelf ook met je deel. Top trouwens, dat die pimp a scania jouw ontwerp is. Alleen spijtig dat het geen R620 is, dat zou het plaatje helemaal af maken
Ik loop al jaren met het idee om een aftandse 143 streamline (bij voorkeur de 420 of 500) of '80er jaren Iveco Turbostar 480 roestkoning te kopen om op te maken. Spijtig dat mijn garage te klein is
Ik weet iig zeker dat het er ooit nog eens van komt...
Scaniaproject.nl volg ik dan ook met veel bewondering op de voet...
Mbt Mustang, altijd respect voor mensen die hun dromen realiseren!
Nogmaals welkom en have fun hier!

Ik loop al jaren met het idee om een aftandse 143 streamline (bij voorkeur de 420 of 500) of '80er jaren Iveco Turbostar 480 roestkoning te kopen om op te maken. Spijtig dat mijn garage te klein is

Ik weet iig zeker dat het er ooit nog eens van komt...
Scaniaproject.nl volg ik dan ook met veel bewondering op de voet...
Mbt Mustang, altijd respect voor mensen die hun dromen realiseren!
Nogmaals welkom en have fun hier!
- Mack
Haha, dankzij jouw tip ben ik hierMark de Jager schreef:Hey Maarten...
Als eerst welk 8) m hier...
Leuk dat jij je ook aangemeld hebt...
Jij past hier tenminste thuis met je (Ford) Mustang![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van die Scania had je nog nooit vertelt op FTU volgens mij!???
Wel waanzinnig stoer trouwens!!! 8)
Greetz
Mark
(aka Hunter)

Succes met zoeken, alle Streamlines zijn al opgekocht volgens mij... En onbetaalbaar... En een Turbostar zonder roest is nog veel zeldzamerDennis Schroyen schreef:Ik loop al jaren met het idee om een aftandse 143 streamline (bij voorkeur de 420 of 500) of '80er jaren Iveco Turbostar 480 roestkoning te kopen om op te maken. Spijtig dat mijn garage te klein is

- Mack