Angelo schreef:svenbooij schreef:Fabian schreef:Hij lijkt me goed uitgelijnd, stuur staat een ietsjepietsje scheef, maar dat mag geen naam hebben.
Auto ging alleen niet op de brug omdat hij te laag was, en er was niets voorhanden om dat wel voorelkaar te krijgen. Beetje vreemd, zal toch wel vaker een lage auto binnenrijden? Maar goed, uiteindelijk prima uitgelijnd voor een nette prijs.
Mooi om te horen dat het goed gelukt is.
Hi Fabian,
Als ik het topic van voor af aan doorlees en concludeer dat je erg precies bent, snap ik niet dat je genoegen neemt met een scheef stuur?!?! Ook al is het ietsie pietsie, elke mm is er 1 teveel.
Hadden ze ook geen houten blokjes/plankjes ofzo voorhanden om 'm alsnog op de brug te krijgen? Vreemd voor een garage waar regelmatig zulke auto's komen?
Owja, ik ben zeker precies. Maar geen zeikerd. 1mm kan al komen door een glooiing in de weg, door de wind etc. Je stuur zal nooit helemaal recht staan.
Dus dat hij nu echt een ietsiepietsie scheef staat, dat zal me wat. Het is echt zo minimaal. Mij valt het op als ik er op let, maar de gemiddelde autorijder merkt het niet eens.
Kan moeilijk elke keer van de brug af, weer stuk rijden, weer die shit-kras-dingen op de wielen laten bevestigen, weer verstellen, weer rijden bla bla. Daar heb ik echt geen zin in.
Maar idd, geen plankes of wat dan ook. Er moest erg creatief worden gedaan uiteindelijk. Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd..iedereen garage heeft toch wel eens een lage auto op bezoek? En zo laag is de mijne nog niet eens.