Toen jij hier net kwam.....toen was ik hier ook net

Omdat hier inmiddels meerdere foto's staan ga ik even off-topic.Rico v Velzen schreef:Auto's zijn vaak mooi van bovenaf, gek genoeg zie je bijna nooit van bovenaf foto's
Tuurlijk mag je dat zeggen....ik zal je heus niet slaan hoor!Dennis Cavallino schreef:De foto van Mark is iets teveel bewogen met de kleurbalans en die van Dex te weinig, als ik 't mag zeggen. Dus... iets in 't midden is ideaal.
Klinkt goed Mark! Ik weet wat je meemaakt want hier in de winkel staat ook zo'n ding....een Dell Latitude 600 uit het jaar 2002.Mark Nauta schreef:Oke, ben benieuwd Dex.
Wat betreft de pc, ik heb hier een laptop staan van 4 á 5 jaar oud. Dat is dus niet je van het. Heb dus nu een hele mooie pc geconfigureerd, en denk dat ik deze week of volgende week deze ga bestellen. Daar zit onder andere de 8800GT 512mb videokaart bij, dus dat moet dan allemaal wel goed komen.
Mark, ja alleen maar geschoven met kleurbalans in de midtones.Mark Nauta schreef:En dat is wederom puur geschoven met kleurbalans Dexter??
Vind de kleur van de auto zo wel wat mooier. Is meer zwart nu. De achtergrond wordt wel een beetje koud zo. Vind ik persoonlijk iets warmer wat mooier.
Die van de BMW is wel fraai. Maar nu moet ik dus weten hoe ik hem zo uit mijn toestel kan laten rollen. Maar even experimenteren komend weekend.
Die 2 foto's van jou van hierboven. Zijn die nog nabewerkt Dexter. Zo ja, bewerkt jij al je foto's altijd nog na??
Ik zet voortaan hier gewoon mijn rauwe foto's neer en laat ze wel bewerken. Is veel makkelijkerPeric schreef:Gaan jullie nu wedstrijdjes doen wie de mooiste bewerking kan doen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten