Hielke ik ben een beetje laat met reageren, maar had weinig tijd.
Ik heb je verhaal gelezen en vind het helemaal geweldig. Je stelt het voor alsof je dat in twee weken zou kunnen realiseren.

8)
Als we en paar handige jongens van DF bij elkaar zetten dan zou het nog lukken ook.....daar ben ik tenminste van overtuigd. Ook Andre zei het al.........koop zo'n hok .........trap al die racemeuk erin..........en gaan met dat ding........hoe moeilijk kan het zijn.
Er zijn toch een aantal zaken vergeten of onderschat, maar what the fuck, laten we die onderschatting nou eens op 20 a 30k houden ..... dan zit je nog onder de ton..............voor zo'n racewagen niet gek en alles is spiksplinternieuw.
Als Hans of Elmar de garage ff opruimen dan bouwen we er in een maand wel 2
Wat alle post over sponsoring betreft..........natuurlijk levert dat wat op en voornamelijk als je er je klanten mee kunt plezieren, want de meeste mannen zijn autogek. Die autogekte is voor veel mensen niet op te brengen, maar als ze dan toch tot in de pitstraat kunnen komen vinden ze dat al kicken en als ze dan ook nog eens een rondje mee kunnen nou dan gaan ze helemaal uit hun dak. Ik heb tot nu toe nog steeds profijt van sponsoring uit het verleden.
Als ik op een beurs ga staan ben ik ook zo maar 25k kwijt in een paar dagen. Komen ze ook bij je langs om de boel op te vreten en gieten ze zich vol. Voor die 25 in de race sport heb je dan een heel seizoen lol.
Nou Hielke.........hoeveel ga je er nu bestellen

:

:

: Het plan is goed, maar misschien is het beter om er eerst een jaar mee te rijden/testen.
Trouwens bij dat Kroymans verhaal zit overigens nog veel meer bij, maar dat wordt een hele waslijst. O.a. een aantal testdagen, instructie van zeer ervaren coureurs om je prestatie te verbeteren. Je zwakke punten worden blootgelegd en daarin wordt je dan ondersteund. Kortom het lijkt een mega uitgave en dat is het ook wel, maar ik ben er toch ook wel van overtuigd dat een kruiwagen ( in dit geval eerder te spreken van een vrachtwagen ) wel erg handig kan zijn om in deze sport iets voor te stellen. En omdat je toch die kosten met meerdere moet opbrengen is het ook wel weer te doen. Geld kost het..........dat wel.......maar ik denk dat je er zeker iets moois voor terug krijgt.
Wel leuk zo'n topic 8)
We leren er allemaal van en misschien zijn of worden we zo gek dat we het nog doen ook. Wat dat inschrijven betreft..............questie van de juiste mensen kennen.....en die ken ik
Ben benieuwd hoe ver we hier mee komen en ik ben natuurlijk minstens zo nieuwsgierig naar het project van Peter.
Staat die beamer al op marktplaats Elmar

: