
Tacho filmpjes / teller filmpjes
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Ik kan je ook mededelen dat ik al een tijdje niet meer veel te hard rijd. Mijn rose papiertje is me te lief. Ik ga regelmatig naar Duitsland, waar ik overigens een motorrijder met 280km/h inhaalde die duidelijk zijn motor aan het uitproberen was van Emmerich naar de grens. Dat was een hollandse oom agent
die 200 plus reed.

-
- Berichten: 55212
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
LOL, DAAR mag ie wel ff los, lijkt me wel 't zelfde 'miljeu', of 't nou NL is of Duitsland. Of zit er een koepel over NL? ROFL. :twisted:M-bitious schreef:Ik kan je ook mededelen dat ik al een tijdje niet meer veel te hard rijd. Mijn rose papiertje is me te lief. Ik ga regelmatig naar Duitsland, waar ik overigens een motorrijder met 280km/h inhaalde die duidelijk zijn motor aan het uitproberen was van Emmerich naar de grens. Dat was een hollandse oom agentdie 200 plus reed.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Mooi iemand die tenminste wel zijn gaspedaal weet te vindenM-bitious schreef:Ik kan je ook mededelen dat ik al een tijdje niet meer veel te hard rijd. Mijn rose papiertje is me te lief. Ik ga regelmatig naar Duitsland, waar ik overigens een motorrijder met 280km/h inhaalde die duidelijk zijn motor aan het uitproberen was van Emmerich naar de grens. Dat was een hollandse oom agentdie 200 plus reed.

-
- Berichten: 417
- Lid geworden op: 17 aug 2006, 21:11
- Locatie: Utrecht
oh... 8)Rico v Velzen schreef:Mooi iemand die tenminste wel zijn gaspedaal weet te vindenM-bitious schreef:Ik kan je ook mededelen dat ik al een tijdje niet meer veel te hard rijd. Mijn rose papiertje is me te lief. Ik ga regelmatig naar Duitsland, waar ik overigens een motorrijder met 280km/h inhaalde die duidelijk zijn motor aan het uitproberen was van Emmerich naar de grens. Dat was een hollandse oom agentdie 200 plus reed.
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Aan het eind van het eerste gedeelte rij je nog aardig links, alleen dat deel van het fimpje stopt daar, dus kun je niet goed zien welke rijstrook je de volgende portaal onderdoor gaat. (Met het rode kruis.)M-bitious schreef:Precies! Ik houd mij afgezien van de snelheid aan de regels. Je ziet in de film ook dat ik bijna constant de linker (afgesloten) rijbaan als uitwijkbaan beschikbaar heb. Dat is nu juist het plezierige aan deze weg. Ik vond dit hardrijden met verstand. Ik wil zeker geen ongelukken op mijn naam hebben, omdat ik hard wil rijden.
Frank.

Persoonlijk rij ik dat soort snelheden alleen als ik vrij baan (= lege weg) heb. Je rijdt wel gemakkelijk 70 - 80 meter per seconde (bij 250 en harder). Voordat je al ook maar reageert ben je dus al zoveel verder.
Bij verkeer ff gas terug (of remmen), en daarna weer het gas erop. Wat is er nou beter dan optrekken en die sensatie ervaren??
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Ah nu probeer je jezelf eruit te reddenwjn schreef:Aan het eind van het eerste gedeelte rij je nog aardig links, alleen dat deel van het fimpje stopt daar, dus kun je niet goed zien welke rijstrook je de volgende portaal onderdoor gaat. (Met het rode kruis.)M-bitious schreef:Precies! Ik houd mij afgezien van de snelheid aan de regels. Je ziet in de film ook dat ik bijna constant de linker (afgesloten) rijbaan als uitwijkbaan beschikbaar heb. Dat is nu juist het plezierige aan deze weg. Ik vond dit hardrijden met verstand. Ik wil zeker geen ongelukken op mijn naam hebben, omdat ik hard wil rijden.
Frank.
Persoonlijk rij ik dat soort snelheden alleen als ik vrij baan (= lege weg) heb. Je rijdt wel gemakkelijk 70 - 80 meter per seconde (bij 250 en harder). Voordat je al ook maar reageert ben je dus al zoveel verder.
Bij verkeer ff gas terug (of remmen), en daarna weer het gas erop. Wat is er nou beter dan optrekken en die sensatie ervaren??

Laten we het er maar op houden dat ik dit allemaal heb verzonnen, het filmpje niet van mij is en ik dus niet achter het stuur zat. Ik zal wel een keer naar Duitsland gaan voor legale opnames.
Frank.
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Wie krabbelt terug hahahaM-bitious schreef:Laten we het er maar op houden dat ik dit allemaal heb verzonnen, het filmpje niet van mij is en ik dus niet achter het stuur zat.

Ik ben ook niet roomser dan de paus hoor, maar ik vind het gewoon hard gaan tov die andere auto's.
Die uitspraak had namelijk ook van mij kunnen zijnM-bitious schreef:Ik houd mij afgezien van de snelheid aan de regels.

Dan kom ik gezellig met je mee. Blijft een mooie wagen een M6 en ik ben benieuwd wat het verschil is. Moet je 'm wel op 400pk laten staan.M-bitious schreef:Ik zal wel een keer naar Duitsland gaan voor legale opnames.

Goed idee!Rico v Velzen schreef:Volgende keer gewoon mee met de cannoball run, plaats en datum volgen nog
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Wat je op een filmpje ziet, ziet er voor de bestuurder IRL heel anders uit. Je gezichtsveld is een stuk breder dan die van een camera.
Ik heb het zelfs als ik met 2 vrienden ga motor rijden, imo neemt de voorste rijder vaak onredelijke risico's, echter als je zelf voorop rijdt, schat je de situatie totaal anders in.
Ik heb het zelfs als ik met 2 vrienden ga motor rijden, imo neemt de voorste rijder vaak onredelijke risico's, echter als je zelf voorop rijdt, schat je de situatie totaal anders in.
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Roman:
270 km/h in Hartge H50... ->
http://nl.youtube.com/watch?v=goXaJme6zJ4
290 km/h in Audi R8... ->
http://nl.youtube.com/watch?v=FWDaHyLlk0k
260 km/h in C63 AMG ->
http://nl.youtube.com/watch?v=mKEGFUWBekA
260 km/h in Audi RS4 ->
http://nl.youtube.com/watch?v=GmHHu9hbdYA
280 km/h in Audi S8 ->
http://nl.youtube.com/watch?v=3_vYtm_2z9o
300 km/h in Porsche 9FF ->
http://nl.youtube.com/watch?v=S533w0jruK8
250 km/h in Ferrari F430 Novitec Rosso ->
http://nl.youtube.com/watch?v=dKKrhSqZLfY
Wat klinkt die V10 in die S8 goed zeg. De rest trouwens ook. 8)
270 km/h in Hartge H50... ->
http://nl.youtube.com/watch?v=goXaJme6zJ4
290 km/h in Audi R8... ->
http://nl.youtube.com/watch?v=FWDaHyLlk0k
260 km/h in C63 AMG ->
http://nl.youtube.com/watch?v=mKEGFUWBekA
260 km/h in Audi RS4 ->
http://nl.youtube.com/watch?v=GmHHu9hbdYA
280 km/h in Audi S8 ->
http://nl.youtube.com/watch?v=3_vYtm_2z9o
300 km/h in Porsche 9FF ->
http://nl.youtube.com/watch?v=S533w0jruK8
250 km/h in Ferrari F430 Novitec Rosso ->
http://nl.youtube.com/watch?v=dKKrhSqZLfY
Wat klinkt die V10 in die S8 goed zeg. De rest trouwens ook. 8)
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Tellerfilmpjes altijd gaaf, maar die gasten snappen er vaak geen reet van, tellerfilmpje moet je richten op de tellers, dan zie je de cijfers zelf wel. De helft is hier prutswerk 
Verder ben ik een fan van hun werk, want er zijn er weinig die het doen
Op dit tellerfilmpje zie je trouwens het definitieve bewijs dat die schaalverdeling niet deugt: 0-30-60-90-120 etc
http://nl.youtube.com/watch?v=dKKrhSqZLfY
Is er IEMAND hier die meteen kan zeggen hoe hard iemand rijdt als ie ergens tussen de 60 en 90 zit ? Op de helft ? Hoeveel is de helft van 30 ? 15, 60 +15 = 75 ... dan rij ik nu dus 75 ok duidelijk.
Je moet godverdomme eerst hoofdrekenen. Wat is er mis met 0-20-40 etc en daartussen is gewoon duidelijk. Tussen 60 en 80 zit gewoon 70....
Kan me zo aan die onzin ergeren he ... maar eindelijk is het hier eens duidelijk te zien, kijk maar eens mee en je hebt ECHT geen flauw benul hoe hard je rijdt. Moet eerst die streepjes tellen, die gaan per 5km etc...
Je weet wat je ongeveer rijdt ... handig


Verder ben ik een fan van hun werk, want er zijn er weinig die het doen

Op dit tellerfilmpje zie je trouwens het definitieve bewijs dat die schaalverdeling niet deugt: 0-30-60-90-120 etc
http://nl.youtube.com/watch?v=dKKrhSqZLfY
Is er IEMAND hier die meteen kan zeggen hoe hard iemand rijdt als ie ergens tussen de 60 en 90 zit ? Op de helft ? Hoeveel is de helft van 30 ? 15, 60 +15 = 75 ... dan rij ik nu dus 75 ok duidelijk.
Je moet godverdomme eerst hoofdrekenen. Wat is er mis met 0-20-40 etc en daartussen is gewoon duidelijk. Tussen 60 en 80 zit gewoon 70....
Kan me zo aan die onzin ergeren he ... maar eindelijk is het hier eens duidelijk te zien, kijk maar eens mee en je hebt ECHT geen flauw benul hoe hard je rijdt. Moet eerst die streepjes tellen, die gaan per 5km etc...
Je weet wat je ongeveer rijdt ... handig

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, BMeinders, mark123, Rivanov en 1 gast