Ik zal me ook even voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Ik zal me ook even voorstellen

Bericht door RVV » 07 feb 2006, 11:17

Tja, bedenk je een nieuw forum met een aantal mensen, bespreek je met elkaar dat er een voorstel hoekje moet komen, vergeet ik me zelf voor te stellen :oops:

Rico van Velzen, zelfstandig ondernemer in het Noorden van het land. En nu zo'n 6 jaar actief op het internet en eigenlijk alleen de voorkeur voor auto forums.

Auto liefhebberij is al vanaf de kleutertijd, toen ik een jaar of 10 was stroopte ik alle dealers af voor auto folders, elk auto tijdschrift wat uitkwam las ik (mijn ouders hadden een lectuur winkel) en eigenlijk is dit altijd zo gebleven.

Na jaren elders vertoeft te hebben besloten "we" (de oprichters van deze site) om te verkassen naar een nieuwe plek. Of dit door iedereen begrepen wordt ? Tja het maakt me niet uit. Als ik verhuis maakt het me ook geen bal uit wat de oude buren er van denken. Wat ik veel belangrijker vind is dat de nieuwe buurt eentje is waar ik me thuis zal voelen en waar het gezellig is.

Daarom hebben we ook dit nieuwe buurthuis opgericht. Natuurlijk zijn daar vrienden en bekenden van harte welkom. Ook toevallige bezoekers zijn welkom mits ze het gezellig houden. We willen veel en leuk lullen over alles wat met auto's te maken heeft. Dat moet hier wel lukken :wink:

Een nieuw forum bied ook nieuwe mogelijkheden, en ook nieuwe uitdagingen, zowel Peter Michel als ik hebben het modereren op ons genomen. Is dit leuk werk ? Tja dat hangt er van af. Ik ben van mening dat modereren aan de ene kant noodzakelijk is en dat je het aan de andere kant zoveel moet beperken. Posts verplaatsen kan eens voorkomen, minder vaak of het liefst niet een post verwijderen, en in het allerslechtste geval iemand bannen van het forum. bbrrrrr Dat zal niet snel gebeuren denken wij. Want de goede sfeer bewaken op dit forum zien we als een kerntaak.

Ben je van mening dat iemand helemaal over de schreef gaat, dan is een mailtje richting ons voldoende om tot actie over te gaan. We moeten er dan zeker uit gaan komen.

Ik wens iedereen veel plezier toe op dit forum.

Rico

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 07 feb 2006, 11:25

Rico, Welkom (LOL)!

Moet gezellig worden in het nieuwe buurthuis ;)

Tom
Berichten: 21740
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 07 feb 2006, 11:51

Tjee Rico, jij hier?

;)

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Peter Tunissen » 07 feb 2006, 12:44

Rico? Rico??
Nee, zegt me zo niks, kwam je hier al langer dan? ;)

Inderdaad helemaal vergeten, ik zal me straks ook even netjes voorstellen. 8)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 07 feb 2006, 12:49

Peter vergeet niet je burka aan te trekken anders schrikken de bezoekers zo :lol:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 07 feb 2006, 12:50

Braziliaanse hacker!!! :twisted:

Hehe, denk dat niemand die snapt :P

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 07 feb 2006, 13:01

LOL solly Knot :oops:
Laatst gewijzigd door RVV op 07 feb 2006, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 07 feb 2006, 13:05

Wat is dat nou Rico, dubbele berichten... probeer je me soms in te halen? ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten