Vrouw schiet harpoen door haar man
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
12 november 2007, 19:43 (3 reacties)
BRUSSEL (ANP) - Een vrouw in Brussel blijkt een harpoen te hebben afgeschoten op haar man. De enorme pijl doorboorde zijn schedel, maar als door een wonder overleefde de man de moordaanslag.
De 36-jarige vrouw beweerde aanvankelijk dat ze de man zo gewond had aangetroffen in zijn auto. Later bleek dat de vrouw de grote pijl zelf had afgeschoten, samen met haar nieuwe minnaar.
Justitie in Brussel heeft dat maandag bevestigd. Het slachtoffer houdt wel blijvend letsel door de moordpoging. Het echtpaar heeft twee kinderen, van elf en acht jaar oud.
Tja, wat moet je hier nog op zeggen.........................Cupido gebruikt eens een ander soort pijltje, eentje waar je echt raak mee kan schieten, oude liefde de pij(l)p uit, nieuwe liefde aan de (harpoen) haak slaan.........................of zoiets............................
12 november 2007, 19:43 (3 reacties)
BRUSSEL (ANP) - Een vrouw in Brussel blijkt een harpoen te hebben afgeschoten op haar man. De enorme pijl doorboorde zijn schedel, maar als door een wonder overleefde de man de moordaanslag.
De 36-jarige vrouw beweerde aanvankelijk dat ze de man zo gewond had aangetroffen in zijn auto. Later bleek dat de vrouw de grote pijl zelf had afgeschoten, samen met haar nieuwe minnaar.
Justitie in Brussel heeft dat maandag bevestigd. Het slachtoffer houdt wel blijvend letsel door de moordpoging. Het echtpaar heeft twee kinderen, van elf en acht jaar oud.
Tja, wat moet je hier nog op zeggen.........................Cupido gebruikt eens een ander soort pijltje, eentje waar je echt raak mee kan schieten, oude liefde de pij(l)p uit, nieuwe liefde aan de (harpoen) haak slaan.........................of zoiets............................
- Downforce Hans
- MartijnGizmo
- Sander S.
- GTRene
whaaha terugslag, lol....ik heb ook wel eens zoiets gehad door de kolf iets te ver van mijn schouder te houden en bam, hard tegen je schouder aan
of een keer in Libanon, mijn Uzi bleef telkens steken met enkel shots, dus ik zette hem op auto...whaha vanuit mijn heup en het magazijn zat nog zo goed als vol, de terug slag van zo'n ding is bijna niks, maar doordaat er nog zo veel inzaten viel ik bijna om toen de laatste 9mm eruit schoot haha lol...achja daar leer je van, en krijg je meer inzicht in wat zo'n ding kan doen 

- Macboy
Categorie vrouw of zo ???

Hoezo in dezelfde categorie ?????Sander Spoolder schreef:In dezelfde categorie:
http://www.dumpert.nl/mediabase/31784/4 ... ieten.html
Categorie vrouw of zo ???

- GTRene
heb ik nog leuke foto's van ik in Libanon op het dak in m'n sportbroek met zo'n Rambo M60 in de handenRico v Velzen schreef:haha, schieten word ook wel een beetje onderschat hoor... zoals in films uit losse pols ene M60 mitrailleur leegknallen, liefst in elke arm 1..
Niet dus.

maar inderdaad, vergis je er niet op...met scherpschieten over een paar honderd meter gaat de eerste nog raak en dan schuift ie steeds een stukje op met korte salvo's ...wel een stoer ding.