Is dat niet juist (een deel van) het probleem; De huidige maatschappij waar alles mag, ouders hun kinderen niet meer corrigeren en ze een enorme druk opleggen, er moet gepresteerd worden......Robin schreef: 20 sep 2026, 08:56 En kijk naar de ouders van tegenwoordig: Ik bepaal wat mijn kind mag op social media en niemand anders(kan ik ook wel begrijpen overigens)
Nederland gaat naar de haaien
- Elise
Re: Nederland gaat naar de haaien
- JP
Als je als ouder je kind niet corrigeert zul je hem/haar/het ook niet veel druk op leggen.
Ik moet wel zeggen dat ik nu in de zorg toch positief verbaasd ben over de gedrevenheid van studentes Geneeskunde. Ja ze hebben de telefoon soms ook vastgelijmd aan de hand, maar bij hun heeft de opleiding er geen meetbaar last van. Wel komen diegene die deze studies volgen, uit een iets meer welvarender gezin dan gemiddeld
Ik moet wel zeggen dat ik nu in de zorg toch positief verbaasd ben over de gedrevenheid van studentes Geneeskunde. Ja ze hebben de telefoon soms ook vastgelijmd aan de hand, maar bij hun heeft de opleiding er geen meetbaar last van. Wel komen diegene die deze studies volgen, uit een iets meer welvarender gezin dan gemiddeld
-
Onlinealt
Straks verbied tante Ursala ook het forum van drivefun.