Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 12 sep 2026, 06:19

^Nou ik vind het nogal wat hoor: Gewoon ook letterlijk de ethniciteit benoemen van de passagiers. Foei nu.nl!

@Jos, maarja bij de volgende Verkiezingen wordt rechts nóg veel groter en zijn 'we' af van alles links van(en) VVD. :slapen:

Wordt allemaal niks. Iets met zand in de raderen enzo.

Elise

Bericht door Elise » 12 sep 2026, 10:01

Robin schreef: 12 sep 2026, 06:19 Wordt allemaal niks. Iets met zand in de raderen enzo.
Precies, zo denk ik er ook over.

Ook in Duitsland met de AfD zal het net zo gaan als met PVV/Faber in Nederland; "zie je wel die spelen ook niets klaar".
Het "wir schaffen das" is 11 jaar geleden uitgesproken en het zal jaren duren voordat ze daar de zaken weer op orde hebben.... ohne Sand ins Getriebe.

jos_br

Bericht door jos_br » 12 sep 2026, 18:29

Robin schreef: 12 sep 2026, 06:19
@Jos, maarja bij de volgende Verkiezingen wordt rechts nóg veel groter en zijn 'we' af van alles links van(en) VVD. :slapen:

Wordt allemaal niks. Iets met zand in de raderen enzo.
Laat mij nou ook eens een beetje dagdromen Robin!

Jos.

TLRS

Bericht door TLRS » 12 sep 2026, 23:05

Robin schreef: 11 sep 2026, 12:15 @TLRS, dat zal wel, ik vind 't prima wat jij ervan vindt (of iemand anders), no worries.:)

Ik probeer de laatste tijd zo min mogelijk in deze maatschappelijk/politieke draadjes te posten, maar dat lukte me even niet: Ik erger me dezer weken mateloos aan het 'verdwijnen' van ON en de manier waarop dat vieze vuile spelletje wordt/werd gespeeld. Dan nog de overwinning van AfD die door velen en de msm als ondemocratisch wordt gezien en dan hier nog het stukje 'zand in de raderen', daarbij even discussie over zogenaamde beperking van Vrijheid van Meningsuiting....tja.....
Het ontgaat me nog altijd wat je motivatie dan is om het nieuws te volgen.
Tom schreef: 11 sep 2026, 13:56 Bizar inderdaad. Kennelijk leven dat soort denkbeelden bij meer mensen.
Proberen te begrijpen is ook een optie hè. Het lijkt er namelijk niet echt op dat we nu zoveel mensen hebben in NL die bereid zijn tot een open gesprek. Dat valt dan toch ook niet echt democratisch te noemen.

Dan komt het weer aan op participatie en dat wil kennelijk bijna niemand. Krijg een beetje het gevoel dat er op deze manier weinig fatsoenlijke opties meer overblijven.

Plaats reactie