@Jos, maarja bij de volgende Verkiezingen wordt rechts nóg veel groter en zijn 'we' af van alles links van(en) VVD.
Wordt allemaal niks. Iets met zand in de raderen enzo.
Precies, zo denk ik er ook over.
Laat mij nou ook eens een beetje dagdromen Robin!Robin schreef: 12 sep 2026, 06:19
@Jos, maarja bij de volgende Verkiezingen wordt rechts nóg veel groter en zijn 'we' af van alles links van(en) VVD.
Wordt allemaal niks. Iets met zand in de raderen enzo.
Het ontgaat me nog altijd wat je motivatie dan is om het nieuws te volgen.Robin schreef: 11 sep 2026, 12:15 @TLRS, dat zal wel, ik vind 't prima wat jij ervan vindt (of iemand anders), no worries.
Ik probeer de laatste tijd zo min mogelijk in deze maatschappelijk/politieke draadjes te posten, maar dat lukte me even niet: Ik erger me dezer weken mateloos aan het 'verdwijnen' van ON en de manier waarop dat vieze vuile spelletje wordt/werd gespeeld. Dan nog de overwinning van AfD die door velen en de msm als ondemocratisch wordt gezien en dan hier nog het stukje 'zand in de raderen', daarbij even discussie over zogenaamde beperking van Vrijheid van Meningsuiting....tja.....
Proberen te begrijpen is ook een optie hè. Het lijkt er namelijk niet echt op dat we nu zoveel mensen hebben in NL die bereid zijn tot een open gesprek. Dat valt dan toch ook niet echt democratisch te noemen.Tom schreef: 11 sep 2026, 13:56 Bizar inderdaad. Kennelijk leven dat soort denkbeelden bij meer mensen.