Ford Fiesta ST182
- sitechris
- Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW
Re: Ford Fiesta ST182
Leuk, mooi vooruitzicht!
- JP
Mooi Ron, bijna dus 
- Godspeed
- Auto: Porsche Boxster S 2002
Naast de ellende die ik met de Fiesta inderdaad heb gehad, was het ook niet 'mijn' auto. Heb eigenlijk nauwelijks plezier gehad van het ding, dus ben blij dat 'ie weg is. Inmiddels heb ik er iets voor terug waar ik wel héél blij van word! Echt heel blij eigenlijkOpa schreef: 09 aug 2026, 01:00Wij hebben 9 jaar met veel plezier met de Fiesta ST gereden en niet echt problemen mee gehad, maar omdat met 4 kleinkinderen een 5-deurs toch wel makkelijker is en omdat onze hond Ozzy regelmatig mee gaat, ook op vakantie, is wat meer ruimte toch ook wel prettig.....zonder hond en kleinkinderen had ie waarschijnlijk nog niet weg gegaan.
Als ik het een beetje bij gehouden heb dan heb jij wel wat meer problemen gehad met je Fiesta, dus jij hebt 'm waarschijnlijk om heel andere redenen dan wij verkocht.![]()
De Puma smoelt goed! Oogt ook een stuk frisser/moderner naast de Fiesta! Je gaat nu wel een cilinder inleveren, correct? Hoe dan ook veel plezier ermee!
-
Hitz
- Auto: BMW F31 320d
Veel
gewenst
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Thnx mensen!
Ik heb ook niet veel met de Fiesta gereden(door omstandigheden met m'n gezondheid), alleen het eerste half jaar dat we hadden en daarna was het eigenlijk de auto van MdV.
Maar wat ik ermee gereden heb vond ik het wel een lekker sturend autootje en ook best redelijk snel, met z'n bijna 200pk, door het lage gewicht(1063kg).
De Puma ST is inderdaad een 3 cilinder, wel met echt constant 200pk, maar hij weegt ook bijna 200 kilo meer dan de Fiesta.
Tijdens de proefrit heb ik er ook nog een stukje mee gereden en ik vond het niet tegenvallen, heeft ook goeie handling en is een fractie comfortabeler dan de Fiesta, maar zeker nog echt sportief.
Als je alleen maar ellende met een auto hebt dan geloof ik dat het ook nooit 'jouw' auto zal worden.Godspeed schreef: 27 aug 2026, 14:44Naast de ellende die ik met de Fiesta inderdaad heb gehad, was het ook niet 'mijn' auto. Heb eigenlijk nauwelijks plezier gehad van het ding, dus ben blij dat 'ie weg is. Inmiddels heb ik er iets voor terug waar ik wel héél blij van word! Echt heel blij eigenlijkOpa schreef: 09 aug 2026, 01:00Wij hebben 9 jaar met veel plezier met de Fiesta ST gereden en niet echt problemen mee gehad, maar omdat met 4 kleinkinderen een 5-deurs toch wel makkelijker is en omdat onze hond Ozzy regelmatig mee gaat, ook op vakantie, is wat meer ruimte toch ook wel prettig.....zonder hond en kleinkinderen had ie waarschijnlijk nog niet weg gegaan.
Als ik het een beetje bij gehouden heb dan heb jij wel wat meer problemen gehad met je Fiesta, dus jij hebt 'm waarschijnlijk om heel andere redenen dan wij verkocht.![]()
![]()
De Puma smoelt goed! Oogt ook een stuk frisser/moderner naast de Fiesta! Je gaat nu wel een cilinder inleveren, correct? Hoe dan ook veel plezier ermee!
Ik heb ook niet veel met de Fiesta gereden(door omstandigheden met m'n gezondheid), alleen het eerste half jaar dat we hadden en daarna was het eigenlijk de auto van MdV.
Maar wat ik ermee gereden heb vond ik het wel een lekker sturend autootje en ook best redelijk snel, met z'n bijna 200pk, door het lage gewicht(1063kg).
De Puma ST is inderdaad een 3 cilinder, wel met echt constant 200pk, maar hij weegt ook bijna 200 kilo meer dan de Fiesta.
Tijdens de proefrit heb ik er ook nog een stukje mee gereden en ik vond het niet tegenvallen, heeft ook goeie handling en is een fractie comfortabeler dan de Fiesta, maar zeker nog echt sportief.
- sitechris
- Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW
Driecilinder maakt ook leuk geluidje. Echt een fijn blokje.