Direct Usyk vs Rico live kijken, kost me wel €24,99
Ben echt benieuwd daar niemand Rico een kans geeft. Moge de beste winnen.
Usyk vs Rico
-
SlowCo
Re: Usyk vs Rico
Veel plezier met kijken.
Ik lees het straks/achteraf wel in de krant. Net als bij McGregor vs Mayweather heeft de kickbokser/MMA-vechter eigenlijk gewonnen als ie niet KO gaat. Want als het gevecht daarna een keer overgedaan wordt in de andere discipline, houdt de bokser het minder lang vol om overeind te blijven vermoed ik...
Ik lees het straks/achteraf wel in de krant. Net als bij McGregor vs Mayweather heeft de kickbokser/MMA-vechter eigenlijk gewonnen als ie niet KO gaat. Want als het gevecht daarna een keer overgedaan wordt in de andere discipline, houdt de bokser het minder lang vol om overeind te blijven vermoed ik...
-
PeterB
- Hielke
Dat stoppen van de match door de scheids klopte van geen kant. Superprestatie van Verhoeven. Die gast is griezelig fit.
- JP
- Hielke
Vreemde score. Heb de hele wedstrijd gezien. Verhoeven was beter tot de 11e ronde.
- 350 Z
Inderdaad maar die scheids deed de wedstrijd beëindigen wat echt raar was, want er kwam 1 minuut pauze aan en rico is echt wel erger gewent. Rico was echt de sterkere, fittere en betere op 1 klap na maar dit heeft hij erger meegemaakt. Lijkt wel of Rico niet mocht winnen omdat anders de boxsport voor paal stond. Het was in elk grval rete spannend en geweldig om te zien tot de scheidsrechter ingreep.