F1 Seizoen 2026
- Downforce Hans
-
OnlineEnrico
Re: F1 Seizoen 2026
Jou kijk is dat de Zandvoort kaarten al lang verkocht zijn en men zal zich dwingen tot gaan ondanks ze er niets van vinden. Zou kunnen. Heb niet gekeken of er nog kaarten gekocht kunnen worden.Downforce Hans schreef: 31 mar 2026, 10:55Jij zegt toch dat alle tribunes bomvol zitten? Zou dat niet komen doordat de mensen hun mensen al lang geleden hun kaarten gekocht hebben? Laten we volgend jaar nog maar eens kijken of dat zo is. Voorlopig volgend jaar maar eens kijken wat bv de kijkcijfers gaan doen en of de mensen hun dure F1 abonnement verlengen.Enrico schreef: 31 mar 2026, 10:36Help mij begrepen wat je probeert te zeggen. Zandvoort wel of niet vol? Dit forum is wel of geen goede weerspiegeling?Downforce Hans schreef: 31 mar 2026, 08:56
Als jij dat een goede afspiegeling vind dan begrijp je er niet zoveel van. Denk jij dat die mensen die er nu zitten 1 dag van te voren hun ticket gekocht hebben of kopen? Veel inhaal acties die er alleen maar zijn omdat of de batterij vol zit of net leeg is. De mooiste bocht in Japan wordt soms 50 km per uur langzamer gereden. Die verhaaltjes van die coureurs die willekeurig wat zeggen waar jij mee komt zeggen mij niks. Onder elkaar zeggen vast andere dingen wanneer er geen sponsorbelangen op het spel staan.
Ik denk dat volgend jaar de F1 er anders uitziet dan nu. Het gaat altijd razend snel met ontwikkelingen.