Robin schreef: 24 dec 2025, 10:08
Anyway:)
De handrem werkt out of the box zonder ingame input veranderingen al bjusterbaarlik goed. Wat een aanwinst. En zéker voor een rallyfanaat als ik.
Nu kun je 'm mooi voor de bocht zonder te flikken op droog asfalt al wat skeef gooien.
Dat zeg ik nou wel^Maar ik vind ik haarspeld trage asfaltbochten de handrem nogal strange in de 037! Ik heb al ingame de deadzones aangepast, maar een flufje handrem en je staat al bijna 180 graden:)
Terwijl dit met de Xsara eigenlijk altijd perfect gaat en ook de Delta Integrale. Dat zijn ook veel stabielere auto's natuurlijk.
Hebben jullie met de 037 op asfalt in korte haarspeldbochten dezelfde ervaring met de handrem? En dan voornamelijk de hairpin bij 2min29s. Rotbocht is dat met de 037!
In de 037 gaat ie 8 van de 10x knudde.

met de Xsara 8 van de 10 keer 'prima':)
Vanochtend even gekeken wat de meest powerful auto kan in ACR. Da's de Integrale.
Dat stoere bushokje gaat van
0-200 in 13s jongens(dat geloofde ik ook niet, maar even gemeten) en dat op semi slingerig asfalt(gearset 2)
Met 't zweet op m'n harses kon ik hier nog snelheid minderen

Remmerij van die dingen is relatief ondermaats vind ik.
Met de Xsara was ik gedoemd het struweel aan de rechterzijde--->Luxembourg te verkennen:)