Slechts 2x staande gehouden. Beide keren reed oom agent mij tegemoet.
Eerste keer nog op de scooter. Politie reed mij tegemoet toen ik onderweg was naar school. Aan mijn hellingshoek terwijl ik een bocht nam konden ze zien dat ik geen 45 reed

Uiteraard daarna wel gelijk snelheid gematigd. Gesprekje gehad. Rondje om de scooter. Uitlaat was niet origineel, maar was ook geen Malossi of Yasuni uitlaat. Op de vraag hoe hard de scooter liep een klein leugentje om bestwil gedaan en gezegd 65/70. Waarschuwing en weer door.
Tweede keer was een paar jaar geleden met de 4GC. Op een, dmv andere belijning, aangepaste 80 weg waar je nu nog maar 60 mocht was ik lekker wat bochtjes aan elkaar aan het knopen. Doordat het najaar was kon ik prima de bocht door kijken, dus lekker op de ideale lijn er door.
Allereerst verbaasd hoe snel ze de B-kalsse gekeerd kregen en weer achter mij zaten. De personen in de gestreepte B-klasse waren er van overtuigd dat als ze mij hadden kunnen meten ik zeker mijn rijbewijs kwijt was geweest. Nu ben ik er van overtuigd dat zelfs Max Verstappen in mijn auto die twee bochtjes met 110+ op z'n minst uitdagend had gevonden, dus die discussie ben ik maar niet gegaan.
Retorische vraag gesteld of ze mij hadden gemeten? Nee, maar als... dan...
Oke, hoe nu verder? Een waarschuwing, MAAR deze staat wel genoteerd!
Prima, fijne dag nog.