Zandvoort '26
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Zandvoort '26
Ik wil de F1 Zandvoort '26 bezoeken. Laatste kans veel geld uit te geven voor een kaartje waarbij je minder comfort en minder zicht hebt dan thuis op de bank. Maar ja, laatste keer.
Kunnen degenen die er afgelopen jaren geweest zijn iets zeggen over wat handig is qua vervoer als je vanuit Utrecht komt? Gewoon trein en lopen of zijn er betere opties?
Kunnen degenen die er afgelopen jaren geweest zijn iets zeggen over wat handig is qua vervoer als je vanuit Utrecht komt? Gewoon trein en lopen of zijn er betere opties?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Zandvoort '26
De betere optie heb je al benoemd
Maar nee, ik weet het niet 

-
OnlineLuco
Ik denk niet dat er betere opties zijn, of je moet een huisje huren op een van de parken, dan kan je eventueel met de auto naar het park en dan lopen of bij het park een fiets huren, maar ik denk dat de parken al vol zitten.
-
Mooi thuis blijven!
7.75 voor een biertje en 13 euro voor een hamburger en mag geen pepermuntje mee naar binnen nemen. Laat ze de tering krijgen daar.
7.75 voor een biertje en 13 euro voor een hamburger en mag geen pepermuntje mee naar binnen nemen. Laat ze de tering krijgen daar.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wat moet je daar dan ook met een pepermuntje joh?Andre schreef: 07 sep 2025, 09:08 Mooi thuis blijven!
Gewoon je oranje brulshirt aantrekken, bier in je knuisten en genieten van de race

- Knot
De sfeer is top natuurlijk maar je kunt beter naar een ander feestje gaan dan waar de pils 4 euro is, hamburger 5 euro en de pillen en coke betaalbaar(der).
Ik kijk wel lekker op TV thuis met een flesje wijn van de Lidl.
Ik kijk wel lekker op TV thuis met een flesje wijn van de Lidl.
-
- Auto: Te veel
Lekker op zaterdag naar de Sprint Race en sfeer proeven. Zondag thuis op de bank. Althans, dit is wat ik doe. Het is dat mijn jongste zoon volgend jaar oud genoeg is om er mee naar toe te gaan, en ik hem dit gun te ervaren (de oudste spreekt er nu nog steeds over). Maar godnondeju, even €1400 aftikken voor 4 kaartjes is nooit leuk.
Qua vervoer vond ik in het verleden de trein vanaf A'dam CS en dan stukje lopen een prima oplossing. De drukte terug naar huis was wat erger, maar goed op te vangen door even ergens wat te gaan eten en later terug te gaan.
Qua vervoer vond ik in het verleden de trein vanaf A'dam CS en dan stukje lopen een prima oplossing. De drukte terug naar huis was wat erger, maar goed op te vangen door even ergens wat te gaan eten en later terug te gaan.
- JP
Mijn verwachting was toch wel dat de vip-kaartjes van 'bevriende'-forum-entrepreneurs me om de oren zouden vliegen (inclusief helivlucht heen en terug) Dat valt me al 5 jaar op rij vies tegen 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk dat als je de Golf wisselt voor een 330 dat je hier meer vrienden maakt, met bijbehorende incentives.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- JP
Heb een i gehad, je weet wel, zo'n echte met 6 in lijn......

Zandvoort ontwaakte als een slapende haringkar die zich plots herinnerde dat hij vandaag een straaljager moest zijn. De lucht was oranje. Niet vanwege de zon, maar vanwege de 137.000 uitzinnige fans die zichzelf hadden aangekleed als wortels met zonnebrillen. Ze brulden niet in koor, maar in vrije jazz – een kakofonie van "Max! MAX! Maxmaxmax!", "Hup Holland Bier!" en een eenzame "Waar is m'n slipper!?"
De toegangsprijzen waren inmiddels zo hoog opgelopen dat een gemiddelde bezoeker bij binnenkomst symbolisch zijn hypotheek moest overdragen aan een opblaasbare flamingo in een stewardhesje. Kinderen werden ingewisseld voor tokens, tokens voor friet, en friet weer voor toegang tot een dixi zonder wc-papier. Zo werkt economie, volgens Zandvoort.
Ondertussen kwamen de coureurs aangevlogen in hun bolides, alsof ze onderdeel waren van een roedel fu
turistische stofzuigers op jacht naar een zeer snelle kruimel. Max Verstappen zelf reed zo snel dat hij zichzelf inhaalde, en per ongeluk het jaar 2026 binnenschoof.
Toch was het niet Max die de race won, maar een bejaarde toerist op een omafiets, genaamd Truus. Truus was de paddock ingereden op zoek naar de Aldi, verloor haar bril, en werd per ongeluk als "Team Orange's wild card entry" gezien. Ze legde het hele circuit af in 4 uur en 12 minuten, inclusief drie pauzes voor koffie en een gesprek met een steward over zijn jeugdtrauma's.
De FIA wist niet wat ze ermee aan moesten, dus gaven ze haar de trofee en een waardebon voor nieuwe banden bij Halfords. Het publiek vierde het alsof ze wereldkampioen oranje-zijn waren geworden. Iemand riep: "DIT IS WAT SPORT BETEKENT!" terwijl hij op een krat bier ging staan en onmiddellijk omviel.
Zandvoort zuchtte, zoals alleen een kustplaats kan zuchten, en liet de rubberwalm, de beats van DJ Laaghangend Fruit, en de geur van gefrituurde illusie over zich heen spoelen.