Eeuwe's E36 QP Clubsport avonturen

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Jlijp
Auto: BMW E36 318TI (2x) + e30

Re: Eeuwe's E36 QP Clubsport avonturen

Bericht door Jlijp » 13 jun 2025, 17:20

Voor alles een tijd.
Deze ben je vast vlot kwijt.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 13 jun 2025, 18:41

Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom in het Engels geadverteerd? Zijn ze in het buitenland meer geïnteresseerd in dit soort auto’s?
Succes met de verkoop iig :thumbup:

Eeuwe
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's

Bericht door Eeuwe » 13 jun 2025, 21:03

Bedankt! Omdat ik ook internationaal publiek wil trekken (daarom ook AS24 ipv marktplaats). Als iemand 'm na mij mishandelen gaat zullen mijn ogen bloeden dus heb het liefst dat de auto zo ver als mogelijk weg gaat. Daarnaast leert de ervaring dat voor sommige producten (weet niet of dat voor deze E36 ook op gaat, maar wie weet) dat sommige buitenlanders veel meer geld voor mooie dingen over hebben dan een gierige Hollander die het onderste uit de kan wil. Ik wil namelijk ook het onderste uit de kan als het even mogelijk is :tooth: Heb overigens niet zoveel haast met de verkoop. Hij staat mooi op z'n plek en vreet niet echt brood (zolang ik er maar geen centimeter mee rijden ga want dan fikken de euro's uit m'n broekzak :bag:). Zo kan ik 'm ook nog mooi gebruiken tijdens Papenburg in November.

Plaats reactie