Zoooo bijna een jaar verder.
Het diff werd nog een verhaaltje, lang zitten hekken tegen het bedrag.
Uiteindelijk na de zomervakantie besloten een M perf. diff te kopen, maar het dimdammen had een prijs ondertussen had BMW de prijs met een 600 of 800 euro omhoog gegooid. WTF. Buiten dat het gewoon slecht voelt, werd het verschil met een OS Giken een stuk kleiner.
Dus dat ging het toch niet worden, even nagedacht en besloten voor een OS Giken te gaan bij voorkeur in een apart diff huis.
Was een beetje geduld hebben op MP, maar uiteindelijk eentje voor 150,- op de kop getikt met een 75k km gelopen.
Eigenaar had er een Mperformance diff onder gezet.
Tot in februari redelijk in de buurt voor nette prijs een M performance diff op MP verscheen.
VP was al netjes, toch ietsjes onderboden en belofte snel te komen halen en de deal kunnen sluiten en net voor geen 1.600 een M perf. diff gekocht. En zoals it hele verhaal, tijd loopt snel weg en zo ligt het diff dus nog steeds te wachten op montage. Wordt denk ik pas juli dat ik er aan toekom
Waar ik wel aan toe ben gekomen is het monteren van de splitter.
Ook die lag al een tijdje klaar, maar begon te twijfelen aan een te sjonnie look op een cabrio.
Toch eens proef monteren. Oef dat heeft de auto echt wél nodig. Front wordt er mooi agressief van.

Een volle week van genoten en toen nam een belgisch kinderkopje bij het uitrijden van een parkeergarage er een hap uit.
Dus nieuwe besteld, want nu weet je at je er op moet letten en de schroefset voor nog omhoog gezet naar nagenoeg maximum.
Verder ook veel geniet kilometers gemaakt: Op vakantie naar schotland

Met het stuur aan de verkeerde kant, is het op minder overzichtelijke wegen lastig sturen, omdat je de bochten niet goed kunt doorkijken.
Maar wanneer het allemaal wat overzichtelijker wordt, is het prachtig sturen door een prachtig landschap en lastige campers zijn met 340pk en de snelle bak zo voorbij gestoken waar anderen er achter moeten blijven hangen.
en uiteraard op wintersport, de eerste keer met deze en ook hierin is ie geslaagd.
Met het rijden zitten we ondertussen ook op onderlip nr 3
Een iets te stijle oprit bij een woning.
Het blijft een gaaf gezicht, maar elke 6 maanden een nieuwe spoiler a 200,- en ochtend sleutelen. Dat is ook wat te gortig.
Ik heb nu Zaero splitter, iemand een suggestie voor een dunnere splitter of wat al zou helpen, de splitter is aan de onderzijde een sherpe rand. Het buidgt niet horziontaal terug / heeft een 'bodem' waardoor haakt de splitter ook bij t minste of gerinsgte. Met een bodem zou het wat meer kunnen glijden. Waarschijnlijk is dat bij iedere versie zo, want tja goedkoopste manier van produceren. Maar misschien zijn er nog alternatieven.
Zo iig weer een beetje bijgepraat, toch wel lekker zo'n lang weekend