Iemand toevallig een idee hoe je op kunt zeggen bij Yellowbrick?
Ik kan er op de website en in de app niets over vinden.
Gewoon een brief sturen en de incassomachtiging intrekken maar dan?
Parkeerreus Easypark komt met extreme tariefsverhoging
- De fiscalist
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Parkeerreus Easypark komt met extreme tariefsverhoging
Yellowbrick basic (dus de ad-hoc non abbo versie) is van 0.37 naar naar 0.50 cent per transactie gegaan.
Das toch niet schokkend?
Das toch niet schokkend?
- tomgtr
- tomgtr
Denk dat het meer is dat mensen een beetje wakker geschud zijn. Waarom zou je bij yellowbrick 50 cent vragen als ANWB veel goedkoper is terwijl die onderliggend yellowbrick gebruiken? Nou heb ik vandaag voor het eerst qpark app gebruikt, hoop dat ze met de extra aanwas ook realiseren dat de gebruiksvriendelijkheid van de app wel wat beter mag. Een eindtijd instellen en waarschuwen na x uur dat je nog aangemeld staat scheelt een hoop ellende.smiley schreef: 02 apr 2025, 15:52 Yellowbrick basic (dus de ad-hoc non abbo versie) is van 0.37 naar naar 0.50 cent per transactie gegaan.
Das toch niet schokkend?
- De fiscalist
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Heb een zakelijke aansluiting, die moet met abo kosten € 1 per maand wordt € 3 per maand, daar heb ik geen zin in, dus over naar Qpark (die overigens prima bevalt)smiley schreef: 02 apr 2025, 15:52 Yellowbrick basic (dus de ad-hoc non abbo versie) is van 0.37 naar naar 0.50 cent per transactie gegaan.
Das toch niet schokkend?
- Joop
Hier ook de Q-Park app tegenwoordig.
Ik had de Parkmobile app die werkte icm de iDrive van BMW. Zodoende die app gekozen en meegegaan met de Easypark ipvolger, welke ook direct niet meer ondersteund werd. Vanuit een tijdelijk abonnement op een Q-Park garage bij die app gekomen en daar vooral nu ook op overgegaan met deze prijzen.
Ik had de Parkmobile app die werkte icm de iDrive van BMW. Zodoende die app gekozen en meegegaan met de Easypark ipvolger, welke ook direct niet meer ondersteund werd. Vanuit een tijdelijk abonnement op een Q-Park garage bij die app gekomen en daar vooral nu ook op overgegaan met deze prijzen.