Tja...
- LaurensM
Re: Tja...
wielen staan mooi, nog plannen voor het onderstel? Mini's lijken vaak nogal wat hoog op de poten te staan. Een paar cm lager doet wonderen voor de looks.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gistermiddag afgeleverd: MdV en de rest dikke blij. Ik ook.
Staat écht irl een dik bol bakje. Wielen staan 'm erg goed(beter dan verwacht!) Nog niet mee gereden, Mdv meteen naar de Randstad in de topdrukte met gelukkig erg mooi weer, kan ze ook de auto verkennen.
Ja misschien iets omlaag @LaurensM , maar het is een daily voor the missus en irl staat hij er qua stance ok op. Lekker vlot, degelijk, strak en zuinig A-B karakteristiek karretje. Leuk ding. Morgenavond mag ik voor 't eerst in dat halve kanon rijden(1.5 3 pits turbo tov mijn blok)

Staat écht irl een dik bol bakje. Wielen staan 'm erg goed(beter dan verwacht!) Nog niet mee gereden, Mdv meteen naar de Randstad in de topdrukte met gelukkig erg mooi weer, kan ze ook de auto verkennen.
Ja misschien iets omlaag @LaurensM , maar het is een daily voor the missus en irl staat hij er qua stance ok op. Lekker vlot, degelijk, strak en zuinig A-B karakteristiek karretje. Leuk ding. Morgenavond mag ik voor 't eerst in dat halve kanon rijden(1.5 3 pits turbo tov mijn blok)

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi ding hoor, wielen staan idd goed. Veel plezier ermee!
-
OnlineMartijn_bmw
Zeker een mooie combinatie zo!
Veel rijplezier ermee
Veel rijplezier ermee

-
Veel plezier met deze Robin.
Tegen die tijd dat je op zoek moet naar een opvolger zal die laadpaal er ook wel zijn

Tegen die tijd dat je op zoek moet naar een opvolger zal die laadpaal er ook wel zijn

-
Dank jongens:)
Euh, laadpaal. Misschien. Als daily wil ik dat wel in de toekomst, niet als leuk. Er stonden daar paar weken terug 60(!) Mini Electrics voor een verhuurbedrijf. Dingen rijden top( althans de eerste versie heb ik paar keer meegehad), maar range enzo is ook praktisch 'minder'. Keek gisteren een test tussen de R5E en de Mini Electric , praktisch komt de R5 net zo ver(of niet) in winterse omstandigheden dan de Mini, in theorie zou de R5 '100km' verder moeten komen qua range. We hebben 't over praktisch 250-300km en dan weer laden. Dat voelt gewoon niet fijn bij MIJ. En ja dan moet je naar Tesla/Mercedes weetikveel: $$$, zwaarder(MRB $$$$) als daily zie ik dat nu even niet. En misschien wel nooit:)
Deze 156pk mild hybrid trekt niet zo snel op als een Electric, maar 8s naar de 100 en 225 echte kmh. Dat is toch meer dan ok?
R5E max 150kmh, Mini E max 160kmh tranentrekkend vind ik dat, serieus.
Dan maar de wereld naar de kloten helpen met deze gasguzzler die als je ook nog harder gaat rijden tegen de 400km op een tankje kan maar toch altijd wel tegen de 500km haalt(40 liter tank, 1 op 13 tot 1 op 16 denk ik?)
Euh, laadpaal. Misschien. Als daily wil ik dat wel in de toekomst, niet als leuk. Er stonden daar paar weken terug 60(!) Mini Electrics voor een verhuurbedrijf. Dingen rijden top( althans de eerste versie heb ik paar keer meegehad), maar range enzo is ook praktisch 'minder'. Keek gisteren een test tussen de R5E en de Mini Electric , praktisch komt de R5 net zo ver(of niet) in winterse omstandigheden dan de Mini, in theorie zou de R5 '100km' verder moeten komen qua range. We hebben 't over praktisch 250-300km en dan weer laden. Dat voelt gewoon niet fijn bij MIJ. En ja dan moet je naar Tesla/Mercedes weetikveel: $$$, zwaarder(MRB $$$$) als daily zie ik dat nu even niet. En misschien wel nooit:)
Deze 156pk mild hybrid trekt niet zo snel op als een Electric, maar 8s naar de 100 en 225 echte kmh. Dat is toch meer dan ok?
R5E max 150kmh, Mini E max 160kmh tranentrekkend vind ik dat, serieus.
Dan maar de wereld naar de kloten helpen met deze gasguzzler die als je ook nog harder gaat rijden tegen de 400km op een tankje kan maar toch altijd wel tegen de 500km haalt(40 liter tank, 1 op 13 tot 1 op 16 denk ik?)
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- JP
Hankook ? Had ik onder de nieuwe BMW's (MINI dan ook) nog niet gezien 

-
OnlineLuco
Mooie Mini Robin, alleen zijn ze niet echt "mini" meer.
-
@JP idd: Hankook zit vaak onder nieuwe Mini's zag ik en idd Luco: alhoewel de oude (2002-xxx) New Mini ook al 'n stuk groter was dan de bekende van Mr Bean, deze valt mee, een Ford Focus is groter, ik denk dat hij eerder qua binnenruimte 208 Pug is? En qua grootte in het geheel een Golf 8 of net niet? Nooit in verdiept in die maten enzo, vond 'm gewoon een geinige kar:)
- MartijnGizmo
Leuk apparaat, en nog gefeliciteerd met de Misses!
Heb je zelf al een rondje gedaan nou?

- JP
Formaatje Golf of eerder Polo? Ach wat maakt het uit, als de misses er maar blij mee is 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Leuk ding Robin, mooie wielen. 

-
- Auto: M3 F80
Nice, mooi ding!
- RS-Ron
Vind ‘m erg geslaagd 
Gr Ron
Gr Ron
- sitechris
- Auto: BMW M2 (G87)
Mooi ding zo. Fijne kilometers gewenst!
-
Dank voor de reacties.
Neen, vanavond mag ik ermee rijden(hoop ik):)
Geen flauw idee waar dat ding staat hier: Parking, of ergens...

Neen, vanavond mag ik ermee rijden(hoop ik):)
Geen flauw idee waar dat ding staat hier: Parking, of ergens...

-
Mooi Robin! Leuk ding zo.
-
Leuke mini en de wielen staan goed. Keurige daily driver voor de misses.
-
Vanochtend even rondje woonplaats gedaan. Banden op asfalt hoor je gelukkig amper, stil in alles tov M2C, lichte besturing, maar instuurstrakheid >M2C denk ik. Wel stuiterstug, maar niet zo erg als M2C, toch nog 'comfort' achtig.... Wat een hoekbak:)
Interieur is wat minimalistisch 'kaal' eerlijk gezegd, maar ik kan wel ok overweg met die wel erg drukke middenscreen. Al die nanny piepjes ja dit is 2025....
Blij mee!
Na een langere rit meld ik me met een uitgebreider verslag
Nu even in de slaapstand :

Interieur is wat minimalistisch 'kaal' eerlijk gezegd, maar ik kan wel ok overweg met die wel erg drukke middenscreen. Al die nanny piepjes ja dit is 2025....
Blij mee!
Na een langere rit meld ik me met een uitgebreider verslag
Nu even in de slaapstand :

- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ziet er goed uit Robin, leuke auto. 

-
Onlinetomgtr
Leuke auto en die wielen zijn erg leuk. Zie je eigenlijk nooit deze wielen.
- LaurensM
mooi geworden zo, qua kleur en wielen!
- Andry
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Chique ding zo! Die velgen lijken veel op de competitiewielen van weleer (OZ, Compomotive etc.) 

-
Dank! MdV is er echt zeer blij mee. En ik ook:)
Na een lange rit mijn eerste conclusie:
Ook aan het in eerste instantie zeer chaotisch complex uitziende ronde middenscherm en alle EU 2025 nannies/piepjes/dingetjes wen je zomaar, zelfs lane departure (die op zwak staat en blijkbaar niet uit kan?) is geen probleem.
De gewenning aan bovenstaande ging heel vlot. Had ik echt niet verwacht.
Ook toen MdV tijdens een bespreking ik de auto even meemocht (ja zo gaat dat!) en ik dus mijn iPhone ging connecten/Apple Carplay etc: Easy does it.
Nu mooi Nederlandse Navigatie stem via mijn foon ipv die Spaanse dame die ik al 'uren' hoorde:)
Ook nog een tweeling Cooper C 5 deurs gezien, met wat normalere(ook leuk) wielen, zelfde kleur etc. Je gaat erop letten hè.
Auto is lekker compact en voor vele NLers waarschijnlijk als 4 persoons wél te klein, maar er rijden vaak 1-2 personen max in en met spulletjes (en die heeft MdV hele grote spulletjes) ideal die 5 deuren.
Plussen en minnen
Ik begin met eigenlijk maar één issue:
De Hankook EVO Ion(eigenlijk voor electrische auto's ontwikkeld) is op bepaalde asfalt toch wel rumoerig en op ander asfalt zijdezacht.
Maar als zomerband toch zeer grippy/sportief...
Omdat de rest van de auto wel heel stil is(incl die 3 pits koffiemolen)
Plussen:
Zo hoekbaar:) Zo agile, besturing is niet zo betrokken qua feel als de M2C en voelt wat remote, maar hij gaat meteen de kant uit en met gretigheid.
Motortje:Vlot hoor én ik kan blijkbaar als ik 100-115 aanhoud teller gewoon '700 km' op 'n 40 liter tank, da's 1 op 17.5 ofzo.
Topauto voor wat MdV ermee wil, en die hoekt er ook mee:)
Na een lange rit mijn eerste conclusie:
Ook aan het in eerste instantie zeer chaotisch complex uitziende ronde middenscherm en alle EU 2025 nannies/piepjes/dingetjes wen je zomaar, zelfs lane departure (die op zwak staat en blijkbaar niet uit kan?) is geen probleem.
De gewenning aan bovenstaande ging heel vlot. Had ik echt niet verwacht.
Ook toen MdV tijdens een bespreking ik de auto even meemocht (ja zo gaat dat!) en ik dus mijn iPhone ging connecten/Apple Carplay etc: Easy does it.

Nu mooi Nederlandse Navigatie stem via mijn foon ipv die Spaanse dame die ik al 'uren' hoorde:)
Ook nog een tweeling Cooper C 5 deurs gezien, met wat normalere(ook leuk) wielen, zelfde kleur etc. Je gaat erop letten hè.
Auto is lekker compact en voor vele NLers waarschijnlijk als 4 persoons wél te klein, maar er rijden vaak 1-2 personen max in en met spulletjes (en die heeft MdV hele grote spulletjes) ideal die 5 deuren.
Plussen en minnen
Ik begin met eigenlijk maar één issue:
De Hankook EVO Ion(eigenlijk voor electrische auto's ontwikkeld) is op bepaalde asfalt toch wel rumoerig en op ander asfalt zijdezacht.
Maar als zomerband toch zeer grippy/sportief...
Omdat de rest van de auto wel heel stil is(incl die 3 pits koffiemolen)
Plussen:
Zo hoekbaar:) Zo agile, besturing is niet zo betrokken qua feel als de M2C en voelt wat remote, maar hij gaat meteen de kant uit en met gretigheid.
Motortje:Vlot hoor én ik kan blijkbaar als ik 100-115 aanhoud teller gewoon '700 km' op 'n 40 liter tank, da's 1 op 17.5 ofzo.
Topauto voor wat MdV ermee wil, en die hoekt er ook mee:)