Maar niet in het wit. Geel of groen.
Het is een EV.....A110_Bleu_Sierra schreef: ↑17 mar 2025, 14:50 Ben benieuwd of ze de 1980 exemplaren (snel) kwijt kunnen en hoeveel er na een paar weken geadverteerd worden tegen nog (veel) hogere prijzen.
Wel eens gezien wat een tesla roadster nu kost?Gijzert schreef: ↑18 mar 2025, 08:37Het is een EV.....A110_Bleu_Sierra schreef: ↑17 mar 2025, 14:50 Ben benieuwd of ze de 1980 exemplaren (snel) kwijt kunnen en hoeveel er na een paar weken geadverteerd worden tegen nog (veel) hogere prijzen.
Ja. Dus? Heb je gezien wat een Taycan doet?Philipoo schreef: ↑18 mar 2025, 14:20Wel eens gezien wat een tesla roadster nu kost?Gijzert schreef: ↑18 mar 2025, 08:37Het is een EV.....A110_Bleu_Sierra schreef: ↑17 mar 2025, 14:50 Ben benieuwd of ze de 1980 exemplaren (snel) kwijt kunnen en hoeveel er na een paar weken geadverteerd worden tegen nog (veel) hogere prijzen.
Is 1 van de sleutelwoorden.Sabberjoch schreef: ↑18 mar 2025, 15:17 Gelimiteerde oplage, genoeg Francofielen die daar een smak geld voor neer willen leggen. EV of niet.
Taycan is natuurlijk niet vergelijkbaar.
Een Cayenne schrijft ook af, een Purosangue niet. Beschikbaarheid is het sleutelwoord.
Zie opmerking van Philip zo’n tesla roadster is ook EV en toch inmiddels serieus geld waard geworden…( wij hadden er eentje 10-15jr geleden op het werk als EV demo best een cool ding)Gijzert schreef: ↑18 mar 2025, 16:47Is 1 van de sleutelwoorden.Sabberjoch schreef: ↑18 mar 2025, 15:17 Gelimiteerde oplage, genoeg Francofielen die daar een smak geld voor neer willen leggen. EV of niet.
Een Cayenne schrijft ook af, een Purosangue niet. Beschikbaarheid is het sleutelwoord.
Emotie is er ook 1.
Zonder motor zal die toch een stuk minder zijn.
Oogkleppen, Martijn..Martijn_bmw schreef: ↑18 mar 2025, 20:23Zie opmerking van Philip zo’n tesla roadster is ook EV en toch inmiddels serieus geld waard geworden…( wij hadden er eentje 10-15jr geleden op het werk als EV demo best een cool ding)Gijzert schreef: ↑18 mar 2025, 16:47Is 1 van de sleutelwoorden.Sabberjoch schreef: ↑18 mar 2025, 15:17 Gelimiteerde oplage, genoeg Francofielen die daar een smak geld voor neer willen leggen. EV of niet.
Emotie is er ook 1.
Zonder motor zal die toch een stuk minder zijn.
Er zijn er 5 in Nederland. Met prijzen die zeer uit elkaar liggen.Philipoo schreef: ↑19 mar 2025, 08:49Oogkleppen, Martijn..Martijn_bmw schreef: ↑18 mar 2025, 20:23Zie opmerking van Philip zo’n tesla roadster is ook EV en toch inmiddels serieus geld waard geworden…( wij hadden er eentje 10-15jr geleden op het werk als EV demo best een cool ding)![]()
Nee hoor. Jouw redenatie is dat iets geen geld waard kan worden omdat het een EV is. Dat is een sofisme waar ik de tesla roadster (die dus inmiddels wel een collectors item is) tegenover stel. Het is niet op de man spelen, het is aangeven dat je niet buiten jouw eigen visie op EV's kijkt; oogkleppen.Gijzert schreef: ↑19 mar 2025, 08:53Er zijn er 5 in Nederland. Met prijzen die zeer uit elkaar liggen.Philipoo schreef: ↑19 mar 2025, 08:49Oogkleppen, Martijn..Martijn_bmw schreef: ↑18 mar 2025, 20:23
Zie opmerking van Philip zo’n tesla roadster is ook EV en toch inmiddels serieus geld waard geworden…( wij hadden er eentje 10-15jr geleden op het werk als EV demo best een cool ding)![]()
Oogkleppen is gewoon een zielige opmerking.
Maargoed. Op de man spelen gewoon doen.
Ik rij zelf een model 3. Dus die oogkleppen onzin mag je bij je houden.Philipoo schreef: ↑19 mar 2025, 09:01Nee hoor. Jouw redenatie is dat iets geen geld waard kan worden omdat het een EV is. Dat is een sofisme waar ik de tesla roadster (die dus inmiddels wel een collectors item is) tegenover stel. Het is niet op de man spelen, het is aangeven dat je niet buiten jouw eigen visie op EV's kijkt; oogkleppen.
![]()
Ik rijd een mercedes dus ik vind dat elke benzine-auto niet meer geld waard kan worden..Gijzert schreef: ↑19 mar 2025, 13:43Ik rij zelf een model 3. Dus die oogkleppen onzin mag je bij je houden.Philipoo schreef: ↑19 mar 2025, 09:01Nee hoor. Jouw redenatie is dat iets geen geld waard kan worden omdat het een EV is. Dat is een sofisme waar ik de tesla roadster (die dus inmiddels wel een collectors item is) tegenover stel. Het is niet op de man spelen, het is aangeven dat je niet buiten jouw eigen visie op EV's kijkt; oogkleppen.
![]()
Iemand die niet jouw mening deelt kan gewoon gelijk hebben.
Een roadster is de enige die een beetje zijn waarde behoudt...... Als vraagprijs ook is wat ze betaald krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast